چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۶:۳۲
کد خبر: ۷۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
حجت الاسلام موحدی
باید بدانید که نه دانشگاهی بدون روحانیت میتواند به استقلال برسد ونه روحانی بدون دانشگاهی ؛ یک تکلیف شرعی همگانی هست در مسیر وحدت که حتی از اشاره ها و کنایه های اختلاف انگیز اجتناب شود . .ائتلاف حوزه و دانشگاه یعنی ائتلاف همه ملت.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب فارس ؛ امام جمعه زرقان در خطبه های نماز جمعه  ضمن تشکر از حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار زرقان در استقبال از شهدای گمانم که خانواده هایشان مشخص شده اندگفت این استقبال با شکوه و گرم مردم  نشانه معرفت واحترام  به ارزشها وپاسداری از خون شهداست.
حجت الاسلام موحدی افزود27 آذر سالروز شهادت ایت الله دکتر مفتح روزی که نامگذاری شده هست روز وحدت حوزه و دانشگاه روزی که در واقع روز ملی مبارز با خشونت و افراطی گری است .
من به شما و تمامی نسلهایی که بعد از ما خواهند آمد،هشدار میدهم که ملت و روحانیت،دانشگاه و روحانیت از هم جدا نشوند که جدا شدن اینها از هم ، هلاکت ملت و هلاکت اسلام و کشور است

  وی در ادامه بیان نمود؛ باید بدانید که دانشگاهی  بدون روحانیت نمیتواند به استقلال برسد ونه روحانی بدون دانشگاهی ؛ یک تلکیف شرعی همگانی هست در مسیر وحدت که حتی از اشاره ها و کنایه های اختلاف انگیز اجتناب شود .
.ائتلاف حوزه و دانشگاه یعنی ائتلاف همه ملت.
نام:
ایمیل:
* نظر: