گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۳۳۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
صبح امروز و طی مراسم تودیع و معارفه؛
در آیین تودیع و معارفه تنی چند از مسئولین و فرماندهان سپاه فجر استان، سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز شد.
سرهنگ دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، در آیین تودیع و معارفه تنی چند از مسئولین و فرماندهان سپاه فجر استان، سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز شد.
در ابتدای این مراسم که صبح امروز دوشنبه سی ام آذرماه و در محل مجتمع فرهنگی شلمچه برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی، برادر قناعتی به حضار در جلسه خیرمقدم گفتند.
امیر دکتر محمدی فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان، سردار مینایی فر مسئول کنگره سرداران و 15000 شهید استان فارس، مهندس سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، محمد رضا هاجری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، فرمانده انتظامی شهر شیراز، فرماندهان نواحی ثارالله و احمد بن موسی علیهم السلام و تنی چند از مدیران و مسئولان استان و شهر شیراز از جمله حاضران در این مراسم بودند.
در ادامه جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس طی سخنانی به ویژگی مومنان اشاره کرد و نکات و مطالبی را پیرامون انتخابات پیش رو بیان کرد.
سردار گزنی گفت: در شرایط حساسی که کشور با آن روبه‌روست شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب افزایش اقتدار سیاسی ایران اسلامی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه بسیج که همواره در عرصه‌های مختلف حضوری جدی داشته انتظار می‌رود در انتخابات پیش رو با بصیرت و دشمن‌شناسی وارد شود و فرمان‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبری، اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی در راستای دین‌باوری و حضور آحاد جامعه در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حاصل شده و نباید بگذاریم کسانی در لباس دوست با تحلیل‌های منافقانه چهره انتخابات را مخدوش کنند.

گزنی بیان داشت: عده‌ای به‌دنبال ایجاد تفرقه و فضای چندقطبی در جامعه هستند و اگر معیارهای دوستی و دشمنی، کلام وحی و نیز رهنمودهای مقام معظم رهبری را در انتخابات مدنظر قرار دهیم هیچ‌گاه به انحراف کشیده نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه راهبردهای دشمن به‌ویژه در زمینه‌های استراتژی و تاکتیکی، تضعیف انقلاب اسلامی است، افزود: بعضی‌ها درصدد هستند که چهره آمریکا را به‌عنوان دوست به ملت معرفی کنند که نشان‌دهنده دست‌هایی است که نمی‌گذارند انقلاب اسلامی ایران در مسیر تعالی حرکت کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس اضافه کرد: آمریکا در 25 سال گذشته در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، محور شرارت بوده است تا از این طریق تفسیر درستی از انقلاب اسلامی به جامعه جهانی معرفی نشود.

گزنی بیان داشت: با تأسی از انقلاب اسلامی شاهد رشد و بالندگی در جبهه‌های مقاومت سوریه، عراق، افغانستان و نیز آمریکای لاتین هستیم، اما بعضی‌ها در داخل با تفسیرهای منافقانه قصد زیر سؤال بردن انقلاب اسلامی را دارند.

وی اظهار داشت: امام راحل بعد از فاجعه خونین حج چهره اسلام آمریکایی وهابیت عربستان را به جهانیان معرفی کرد اما امروز عده‌ای منافقانه به‌صورت عمدی و یا غیرعمدی با تحلیل‌های کورکورانه خود این کشور را پرچم‌دار اسلام معرفی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در مورد تودیع و معارفه چند تن از فرماندهان بسیج شیراز و فارس خاطرنشان کرد: مسئولیت‌پذیری دارای ابعاد معنوی و مادی است و باید در برابر خداوند و مردم پاسخگو بود.

در ادامه سرهنگ خادم معاون بازرسی سپاه فجر استان متن لوح تقدیر فرماندهان و مدیران سابق و احکام مسئولیت فرماندهان و مدیران جدید را قرائت کرد.

بر این اساس سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار با حفظ سمت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز منصوب شد و از تلاش های برادر جواد قناعتی در تصدی این مسئولیت قدردانی گردید.

همچنین از زحمات و تلاش های سردار مینایی فر مسئول کنگره سرداران و 15000 شهید استان فارس قدردانی گردید و برادر جواد قناعتی عهده دار این مسئولیت شد.

برادر پاسدار سعید یوسفی نیز به سمت مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر منصوب شد و از تلاش های سروان محمد فاضل علیزاده تقدیر شد.

در ادامه مراسم برادر قناعتی در سخنانی کوتاه از تلاش ها و زحمات کسانی که در دوره تصدی مسئولیت وی، ایشان را همراهی و حمایت کردند قدردانی کرد.

پایان بخش مراسم سخنرانی فرمانده جدید ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز سرهنگ دوستدار بود.

محمد جعفر دوستدار گفت: انشالله با یاری خداوند و همیاری بسیجیان و پرسنل ناحیه، به ظرفیت های بزرگی که ناحیه حضرت بقیه الله(عج) داراست خواهیم پرداخت و تلاش خواهیم کرد تا به جایگاه اصلی این ناحیه برسیم.



انتهای خبر / 224224.7

نوروزی


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 1
انتشار یافته: 5
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
09:31 - 1394/10/01
0
0
آقای دوستدار اگه از بسیج دانش آموزی برن خیلی بد میشه امید ما تو یشرفت بسیج دانش آموزی استان به تدابیر و برنامه های ایشون هست..
محمد سیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
11:04 - 1394/10/01
0
0
عرض سلام و تبریک خدمت برادر دوستدار، جناب آقای دوستدار با زحمات زیادی که میکشند لیاقت بهترین ها دارند. انشاءالله که تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
13:44 - 1394/10/01
1
0
آقای دوستدار لیاقتش رو داشت. انصافا توی بسیج دانش آموزی کم نذاشتن. ان شاالله راهشون رو همچنان توی بسیج دانش اموزی ادامه بدند...اجرشون با شهدا
سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
11:31 - 1394/10/02
1
0
تبریک می گم به آقای دوستدار
ان شالله مثل همیشه موفق باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
19:53 - 1394/10/05
0
0
برادرنواندیش و ارزشی ام جناب آقای محمد دوستدار، انتصاب شایسته و به حق جناب عالی که انعکاس زحمات بدون هیاهوی واعمال خدا پسندانه تان درجهت رفع غم از چهره غبار گرفته بی کسان و تنها در راه ماندگان بوده است تبریک عرض نموده و درمدیریت جدیدملتمسانه آرزوی موفقعیت وبهروزی برای حضرتعالی از درگاه خداوند دارم،به نمایندگی از همه مردم پیراشکفت(جهانشیر کوه پیما)
نام:
ایمیل:
* نظر: