کد خبر: ۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس :
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، گفت: فتنه 88 برخلاف میل باطنی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مقدمه ظهور و بروز انقلاب اسلامی و گسترش بیداری اسلامی در جهان شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی خاطر نشان شد:درفتنه 88، دشمنان دین خدا به زعم باطل خود به همراه حامیان فتنه در داخل نظام سعی داشتند این نظام را دگرگون کنند و یک انقلاب رنگی علیه کشور اسلامی ایجاد کنند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در ادامه گفت: حامیان فتنه، دست اندرکاران و گردانندگان اصلی این فتنه که آمریکا و اسراییل بودند چون می دانستند که اسلام در حال گسترش است راهی را پیدا نکردندکه به اسلام و نظام ضربه بزنند فلذا ندای دروغ تقلب در انتخابات را سر دادند تا شاید از این طریق بتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند که متاسفانه عده ای در داخل نظام که غفلت پرده های ذهنی و عقلی آنها را فراگرفته بود دردام حامیان فتنه قرار گرفتند و از بازیگران و گردانندگان فتنه شدند و همین شد تا به خیابان ها بریزند و شعارهایی را علیه نظام و انقلاب سردهند.
سروان حسین روزبهی بیان داشت: در فتنه 88 گردانندگان فتنه حتی از آتش زدن پرچم امام حسین (ع) نیز نگذشتند و همین عامل باعث شد، تا مردم در روز 9 دی ماه 88 به خیابان ها بیایند و حماسه 9 دی را برای همیشه در تاریخ زنده کنند.
وی ادامه داد، حماسه 9 دی انقلابی در دل مردم ایجاد کرد که نور آن همیشه در دل ها باقی خواهد ماند و مانند راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن و روز قدس ماندگار خواهد شد چرا که دشمنان دین خدا به ساحت مقدس امام حسین (ع) هتک حرمت و جسارت کردند و مردم نیز در پاسخگویی به این جسارت حماسه 9 دی را خلق کردند.
فتنه 88 مقدمه ظهور و بروز انقلاب و بیداری اسلامی در جهان بود
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، اذعان داشت: امروزه در اقصی نقاط جهان می بینیم که دشمنان دین خدا شیعه کشی و مسلمان کشی راه انداختند و نمی توانند ببینند که دین مبین اسلام در حال گسترش و نفوذ در کشورهای منطقه و جهان است.
روزبهی، ادامه داد و گفت: سران آمریکا و اسراییل غاصب به حدی از گسترش دین اسلام واهمه و ترس دارند که به وضوح می بینند که هیمنه و قدرت پوشالی آنها روزی از بین خواهد رفت و به همین خاطر دست به کشتار جمعی مسلمانان از جمله مسلمانان شیعی نیجریه می زنند.
وی افزود: دولتمردان یا در واقع نامردان امریکایی و سران نادانشان در سال های گذشته گروه های القاعده را ایجاد کرده بودند و امروز می بینیم که گروههای داعش از آنها زاییده شده که امنیت جهانی را با ایجاد تبلیغات دروغین علیه اسلام و معرفی اسلام کاذب به مردم در سطح منطقه راه انداخته اند.
روزبهی، گفت: این گرو ههای زاییده شده (داعش) از بوکوحرام و القاعده می خواهند اسلام را از طریق اسلام کاذب که خود شان ایجاد کرده اند از بین ببرند اما جاهلان و نادانان نمی دانند که قدرتی مافوق بشر این اسلام را حفظ کرده و تا آخر نیز حفظ خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خاطرنشان شد: توقعی از آمریکای جنایت کار و سران احمقشان و اسراییل غاصب نیست که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین خدا بلند شوند، اما سوال اینجاست چرا در داخل کشور اسلامی و شیعی افرادی که در بدنه انقلاب بودندباعث شدند که کسانی بلند شوند و پرچم امام حسین (ع) را به آتش بکشند مگر قدرت چقدر ارزش دارد که هویت دینی خود را پایمال می کنند و به کسی که همه چیز خود را فدای اسلام کرد و اسلام را زنده نگه داشت توهین و جسارت کردند.
روزبهی، در این رهگذر، گذری به انتخابات پیش رو زد و گفت: امروز نیز که در برهه آغازین انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار داریم متاسفانه شاهدیم افرادی که سابقه طولانی در انقلاب دارند به جهت حب قدرت و ریاست حر فهایی می زنند که دشمنان دین خدا را شاد می کنند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در پایان گفت: به حمد ا... مردم فهیم و بصیر ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو باعلم و درایت خودشان افرادی را انتخاب کنند که مدافع دین و انقلاب باشند و اگر از انقلاب و دین صحبت می کنند عامل به اقوال خود باشند. انشاا... عشایر غیور و همیشه در صحنه نیز همگام با حضور میلیونی در روز چهارشنبه در حماسه نهم دی ماه سال 94با امام خویش تجدید بیعت خواهند نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: