جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۴:۳۵
کد خبر: ۷۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم 9 دی خنج:
سرهنگ زائری نژاد گفت: اگر انقلاب ما در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید، این انقلاب در 9 دی 88 استمرار پیدا کرد و با پویایی هر چه بیشتر، مسیر را برای پیشرفت نظام فراهم آورد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تنویر خنج، ویژه برنامه بزرگداشت ششمین سالروز حماسه مردمی 9 دی، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و برخی از مسئولان، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در تالار شهر خنج برگزار شد.

مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در مجامع بسیج جنوب استان که به عنوان سخنران ویژه این مراسم دعوت شده بود، در سخنانی با اشاره به حماسه عظیم نهم دی ماه 88، گفت: امروز روز بسیار باعظمت و ارزشمندی است که در تاریخ این انقلاب ثبت شده است.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

سرهنگ محمد زائری نژاد ادامه داد: نهم دی ماه روزی است که امت بابصیرت ایران اسلامی، اوج بلوغ سیاسی خود را به رخ دشمنان و حتی دوستان کشید. مردم بصیر ما سیلی محکمی بر دشمن نواختند و نشان دادند اگر جایی انحرافی در انقلاب و نظام رخ دهد، با همه مشکلات و ناراحتی هایی که شاید داشته باشند، اما پای نظام و انقلاب خود ایستاده و امام خود را رها نمی کنند.

وی اظهار داشت: اگر انقلاب ما در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید، این انقلاب در 9 دی 88 استمرار پیدا کرد، تولدی دیگر یافت و با پویایی و بالندگی هر چه بیشتر، مسیر را برای پیشرفت و ترقی این انقلاب و نظام فراهم آورد.

فرمانده سابق سپاه لامرد افزود: نهم دی ماه باعث شد چهره هایی که ماسک طرفداری از نظام، انقلاب و ارزشها را به چهره داشتند، آنچنان رسوا شوند که برای همیشه به کنج عزلت سیاسی رانده شوند. طوفان خروشان 9 دی، افرادی را که از انقلاب بریده و خسته بودند، آفت زدایی کرد و صحنه انقلاب را پاکسازی نمود.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه به بررسی فتنه های مختلفی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان و عوامل داخلی آنها علیه ملت ایران صورت گرفته پرداخت و گفت: دشمن از همان ابتدا و پس از جنگ تحمیلی متوجه شد که با جنگ سخت توان رویارویی با ملت ما را نخواهد داشت، لذا تغییر استراتژی داده و پروژه نفوذ را آغاز نمود.

زائری نژاد اظهار داشت: سازمان منافقین و نهضت آزادی، یک فرد روحانی خلع لباس شده را به نام مهدی هاشمی پیدا کردند که در بیت منتظری، رابط و عامل منافقین شد.

وی ادامه داد: دشمن به عظمت امام خمینی(ره) در سال 62 پی برده بود که اگر قرار باشد این انقلاب نابود گردد، ابتدا باید تکلیف امام روشن شود و یک جانشین را برای ایشان که در خط و مسیر آنها بود، در جای امام قرار دهند.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

فرمانده پیشین سپاه لامرد در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به فتنه تیرماه 78، عنوان کرد: استراتژی دشمن، نفوذ است و لذا به این نتیجه رسیده که اگر می خواهد استحاله کند و انقلاب را نابود نماید، باید همواره این استراتژی را برای اهداف خود طراحی کند.

مشاور فرمانده سپاه فجر استان افزود: دشمن در دوران اصلاحات، از استراتژی نفوذ فرهنگی و سیاسی استفاده کرد. در آن زمان آنچنان جوّ مسمومی بوجود آمد به گونه ای که ارزشهای اسلامی و انقلابی زیر سؤال برده شد.

زائری نژاد به فتنه 88 نیز اشاره نمود و اظهار داشت: در این فتنه، نوک حمله دشمنان به سوی رهبری نظام بود. دشمنان می دانستند آن کسی که دارد انقلاب را به جلو می برد و در مقابل تمامی توطئه ها ایستاده، ولایت فقیه و رهبری است.

وی ادامه داد: اینها در ابتدا ادعای تقلب در انتخابات داشتند اما بعد اعتراف کردند که تقلب در واقع رمز آشوب بوده و اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه را نشانه رفته بودند. دشمنان در فتنه 88 برنامه های زیادی داشتند اما به لطف خداوند و با درایت رهبری عزیز و همچنین حضور ملت بصیر ایران اسلامی، این فتنه نیز در نطفه خفه شد.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

این تحلیلگر مسائل سیاسی در قسمت دیگری از صحبتهای خود در جمع مردم خنج با اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: کلید جمهوریت این نظام، مجلس خبرگان رهبری است. ما اصلاً نظارت بر رهبری نداریم اما برخی ها بر خلاف نص صریح قانون اساسی، حرف از شورایی شدن و نظارت بر رهبری می زنند.

فرمانده سابق سپاه لامرد اظهار داشت: کسانی که در فتنه حضور داشته و یا آتش بیار معرکه بودند، اینها نیز برای انتخابات نامنویسی کرده اند که نهایتاً بعد از اینکه رد صلاحیت شوند، مشروعیت انتخابات و فضای سالم سیاسی را زیر سؤال ببرند.

مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس با بیان اینکه توطئه امروز در کف خیابان نیست، از ریختن آب به آسیاب دشمن توسط برخی از عمامه به سرها اشاره نمود و گفت: برخی افراد که در فتنه 88 مشارکت داشته و یا سکوت کردند، امروز بدون اینکه در محضر ملت شریف ایران توبه کنند، نهضت ثبت نام مجلس خبرگان رهبری راه اندازی کرده اند.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

سرهنگ زائری نژاد ادامه داد: دشمن تمام عزم خود را جزم نموده تا زهر خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بریزد و انقلاب را با چالشی جدی مواجه کند.

وی افزود: این انقلاب به راحتی بدست ما نرسیده است. فریب لبخند دشمن را نخوریم؛ عده ای غرب گرا در ایران می خواهند فرش قرمز زیر پای آمریکا و متحدانش پهن کنند. اینها برجام را برای مذاکره نخواستند، بلکه برای نفوذ در ارکان حاکمیتی کشور می خواستند. اینها می خواهند در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام، نفوذ پیدا کنند.

فرمانده سابق سپاه لامرد اضافه کرد: لازم است در انتخابات پیش رو نماینده ای انتخاب کنیم که در تراز نظام و انقلاب باشد؛ فردی باشد که شجاعانه در مجلس در مقابل نفوذ دشمن قد علم کند، بایستند و از دستاوردهای نظام، انقلاب و ولایت دفاع کند.

مشاور فرمانده سپاه فجر فارس همچنین گفت: فردی را راهی مجلس کنیم که اگر احساس کند قطار اقتصاد، فرهنگ و ... دارد از ریل انقلاب خارج می شود، از اهرم نظارتش عالمانه استفاده نماید. سعی کنیم افرادی صاحب نظر، انقلابی، آشنا با قوانین و آگاه به مشکلات کشور و مسائل اجرایی، راهی مجلس نماییم.

انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند

گفتنی است در ابتدای این مراسم، سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه ناحیه خنج در سخنانی ضمن خیرمقدم به میهمانان، حماسه نهم دی ماه را روز میثاق با ولایت و نمایش شکوه و عظمت ملت انقلابی ایران اسلامی دانست.

در پایان مراسم نیز، از سرهنگ یعقوب فتحی به دلیل خدمت صادقانه و تلاشهای فراوان در سپاه، تجلیل بعمل آمد.


انقلاب اسلامی در نهم دی ماه، تولدی دیگر یافت/ برخی فتنه گران امروز نهضت ثبت نام مجلس راه انداخته اند



نام:
ایمیل:
* نظر: