کد خبر: ۷۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه استهبان:
آل سعود خط خود را ازمسلمین جدا کرده است

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان حجت الاسلام احمد زینل پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه استهبان در اعتراض به اعدام شیخ نمر گفت:سکوت جهان اسلام در برابر جنایات آل سعود آنان را جسورتر می کند بنابرای باید تمام جهان اسلام یکدل و یکصدا بر علیه آل سعود بیانیه بدهند و آنان را از این کارهای زشتشان بازدارند.

وی بیان داشت:عربستان سعودی امروز تبدیل به کانون فتنه در میان مسلمانان شده است و خط خود را از اسلام جدا کرده است و در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا قرار گرفته است.

زینل پور گفت:بر همه مسلمانان لازم است که در برابر این جسارت های آل سعود ساکت نمانند و از این ها برائت بجویند.پادشاه عربستان در طول یکسال حکومتش خسارات بزرگی را برای جهان اسلام به بار آورده است و به جان مسلمانان افتاده است و اگر خود مسلمانان به این اقدامات اعتراض نکنند،غربیها و آمریکایی های به ظاهر حامی حقوق بشردر مقابل این جنایات حرفی نمی زنند.

وی گفت:عربستان با دست زدن به این اقدام هولناک گور حکومت خود را کند و باید از این به بعد شاهد اعتراضات شیعیان در عربستان و فروپاشی پایه های حکومت خود یکی پس از دیگری باشد که به خونخواهی رهبر خود دست به اقداماتی خواهند زد.

وی گفت:حمله به یمن،بی تدبیری در مناسک حج،حمایت از داعش و اعدام شیخ نمر از جنایات این پادشاه خونریز عربستان است که در طول این یکسال انجام داده و این اقدامات نابخردانه انشالله حکومت آنان را نابود خواهد کرد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: