یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
بسیج فرهنگیان نی ریز
بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه نی ریز و پایگاه شهید باهنر این کانون موفق به کسب عنوان موفق ترین رده بسیج در سومین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر فارس شد. به همین منظور طی مصاحبه ای ضمن آشنایی با مهدی خواجه زاده مدیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریز به معرفی فعالیت های این کانون می پردازیم.

برادر بسیجی مهدی خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان نی ریز کارشناس ارشد جامعه شناسی می باشد که از سال 86 به فعالیت در بسیج فرهنگیان نی ریز پرداخته است. ایشان در سال 1391 به عنوان مسئول بسیج دانشجویی نی ریز و از سال 1392 مدیریت بسیج فرهنگیان شهرستان نی ریز را متقبل شدند.

خواجه زاده با اشاره به عمده فعالیت های بسیج فرهنگیان نی ریز گفت: از مهمترین فعالیت های بسیج فرهنگیان نی ریز می توان به جذب حداکثری نیروی های عادی و فعال، تشکیل و سازمان دهی حلقه های صالحین فرهنگیان، برگزاری همایش های هادیان بصیر، برگزاری کلاسهای تقویتی (کمک به سازندگی و محرومیت زدایی با اجرای اردوهای یک روزه حلقه های صالحین و امر به معروف و نهی از منکر) اشاره نمود.

خواجه زاده تصریح کرد: فعالیت های کانون بسیج فرهنگیان نی ریز بر اساس ارزیابی های انجام شده دارای جایگاه موفق ترین رده بسیج بر اساس فرایند اشراف کلی آن رده در عملکرد سال 1393 استان می باشد. همچنین پایگاه شهید باهنر بسیج فرهنگیان نی ریز بر اساس ارزیابی های به عمل آمده استان و کشور در سال جاری دارای رتبه برتر درکشور و استان با توجه به فعالیت های انجام شده بود .

مدیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریز با بیان اینکه این کانون می کوشد در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد گفت: با همت و نقش موثر فرماندهی ناحیه و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان، شورای بسیج فرهنگیان، مربیان و سرگروه های صالحین، برنامه ریزی و پیگیری امور تا حصول نتیجه، همکاری و همفکری و تعامل سازنده و اثر گذار با مدیریت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه این کانون موفق به کسب عنوان رده برتر بسیج در سومین جشنواره استانی مالک اشتر شده است.

علاوه بر فعالیت های انجام شده سال گذشته این کانون برنامه هایی نیز در سال جاری به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی دانش افزایی فرهنگیان بسیجی اجرایی نموده است از جمله برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای ازدواج و افزایش موالید، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کلاسهای تقویتی، اعزام راویان در اردوهای راهیان نور و ….

وی ادامه داد: از جمله برنامه های شاخص این کانون اجرای طرح همایش هادیان بصیر به منظور توانمند سازی فرهنگیان و انتقال دانش آموخته ها به دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد . از دیگر توفیقات این کانون راه اندازی سایت صالحین و وب سایت بسیج فرهنگیان کانون می باشد تا علاوه بر حضور در صحنه های عینی و اجتماعی در صحنه های مجازی نیز حاضر باشیم. از دیگر برنامه های اثر گزار و تربیتی این کانون جهت فرهنگیان می توان به اجرای روایت گری دفاع مقدس توسط راویان فرهنگی بسیجی در مدارس و… اشاره کرد.

خواجه زاده در خصوص برنامه های آتی این کانون گفت: باعنایت به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کیفی سازی حلقه های صالحین، کلاسهای تقویتی (طرح سازندگی) و همایش های توانمند سازی فرهنگیان در مقابله با جنگ نرم دشمن از برنامه های پیش روی این کانون در سال جاری خواهد بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش مجدانه و مجاهدانه مسئولین بسیج فرهنگیان استان، فرمانده سپاه ناحیه نی ریز، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورا، مربیان و سرگروه های صالحین و مدیران مدارس متذکر شد: با توجه به رسالت و نقش فرهنگیان بسیجی در جامعه به ویژه در بخش های فرهنگی لازم است در موضوعات نیروی انسانی مورد نیاز، تجهیزات، مکان و فضای در اختیار بیش از پیش به این کانون عنایت داشته و تمامی خدمتگزاران فرهنگیان عزیز را در کانون بسیج فرهنگیان نی ریز یاری نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: