آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم لامرد:
سردار وحیدی گفت: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد، عربستان نیز برای ارتباط با ایران دوباره التماس خواهد نمود.
به گزارش تنویر، سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس که با حضور  اقشار مختلف مردم در حسینیه امام حسن عسکری (ع) شهرستان لامرد برگزار شد، گفت: جلسات شهدا بسیار مقدس هستند چرا که شهید از خود رها شده و تمام زنجیرهای دنیایی را بریده، به لطف بیکران الهی پیوسته و مظهر حیات است، جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهدا زنده نگه داشته‌اند.

سردار وحیدی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسانی را دیده‌ایم که ایمان آوردند اما بعد شک کردند، گفت: این‌گونه افراد به‌جای اینکه با دشمن سخت باشند گفتند حالا با دشمن تعامل کنیم مشکلی ندارد.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم ما همیشه در صحنه‌ها حاضر بود‌ه‌اند، در هشت سال جنگ تحمیلی چیزی نداشتیم و تمام دنیا علیه ما بود اما ملت بزرگ ایران پیروز شدند، از همین رو هیچگاه نباید به وعده‌های خداوند شک کرد.

وی با بایان اینکه خداوند نعمت بزرگ ولایت‌فقیه را به ما هدیه داده است، گفت: شهدا ستارگانی هستند که باید به آنان نگاه کنیم تا راه را گم نکنیم.

سردار وحیدی با بیان اینکه سردار سرتیپ شهید حاج درویش شریفی انسانی بسیار شجاع و نترس بود، گفت: به کاری که انجام می‌داد معتقد بود، در هیچ مأموریتی نبود که ایشان نه بگوید و در تمام میدان‌های سخت انقلاب حضور مؤثر داشت، کم دیدم که ایشان عصبانی بشود و بسیار مسلط بود.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: شهید شریفی از لحاظ اعتقادی بسیار محکم بود، استحکام بسیاری در حوزه اخلاق داشت و بطوری که کسانی که دو برابر ایشان سن و سابقه داشتند نیز جذب اخلاق شهید شریفی می‌شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول اسلام و مسلمانان را حذف کردند و تحت تسلط آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دادند و رژیم صهیونیستی را در قلب جهان اسلام درست کردند، گفت: انقلاب اسلامی که پیروز شد ‌بطور مجدد اسلام به صحنه بازگشت و انقلاب اسلامی در شکل‌گیری معادلات جهانی حضور پیدا نمود.

وی با بیان اینکه امروز همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرموده اند "در یک پیچ تاریخی هستیم"، گفت: این سخن و هشدار بسیار مهم است، عمیق‌ترین لایه‌های تمدن نوین اسلامی فرهنگ است، ریشه‌های اصلی آن به معنویت برمی‌گردند و از مفاهیم اساسی آن هم شهادت‌طلبی است.

سردار وحیدی افزود: امروز کشور عزیزمان بر قله افتخار ایستاده است، نباید مشکلات کوچک ما را غافل کند، امروز در تمام ابعاد قدرت، غرب با جمهوری اسلامی ایران درگیر است، انقلاب اسلامی گام‌به‌گام جلو می‌رود، باید بدانیم در چه نقطه‌ای قرار داریم و از آن حراست کنیم، اگر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  نبود به این نقطه نمی‌رسیدیم و همین طور از سوی دیگر مدیون شهید شریفی‌ها هستیم، شهادت از ولایت جدا نیست و دو روی یک سکه هستند، در مسیر ولایت شهادت نصیبمان خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسلام داعشی و انواع دیگر آن را درست می‌کنند که  ریشه در وهابیت آل سعود دارد، این جریانات جعلی که غرب درست می‌کند برای این است که دعوا را به جهان اسلام بیاورد تا اسرائیل خیالش راحت باشد.

سردار وحیدی در مورد قطع ارتباط عربستان با جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد، عربستان نیز برای ارتباط با ایران دوباره التماس خواهد نمود.

به گزارش  تنویر سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس در سال 1389 به فیض شهادت نائل آمده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: