کد خبر: ۷۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
سردار وحیدی وزیر سابق دفاع
سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع در شهر لامرد گفت: با انقلاب اسلامی، اسلام دوباره به صحنه سیاست بین المللی بازگشت، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شکل دهنده معادلات منطقه ای و بعضا جهانی شد و این ها ناشی از خون مطهر شهدای ما است.

به گزارش تنویر لامرد سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع در جلسه ی سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج درویش شریفی در شهر لامرد گفت: شهید مظهر حیات است مظهر رشد و نمو است مظهر زندگی است بنابراین جلساتی که به یاد و نام شهدا برگزار می شود بسیار مقدس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در ابتدا همه دشمنی دشمنان را قبول داشتند اما بعدش بعضی از افراد در دشمنی دشمنان بخصوص آمریکا شک کردند و می گویند اگر با دشمنان هم تعامل کنیم عیبی ندارد، نباید در دشمنی دشمنان شک کرد.

دشمن درصدد شکستن الگوی مقاومت است.


سردار وحیدی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی که همه دنیا، شرق و غرب با هم یک دست شده بودند ملت ما تنهای تنها فقط متکی به خداوند بود و پیروز شد بنابراین نباید به وعده های خداوند شک کرد و شهدا آنهایی بودند که شک نکردند.

سردار احمد وحیدی استحکام اخلاقی و اعتقادی را دو شاخصه شهید شریفی دانست و ابراز داشت: شهید شریفی در حوزه اخلاق فردی بسیار فرهیخته بود و در طول مدتی که با ایشان بودم از ایشان چیزی که بر خلاف اخلاق سجیه و بینش قوی اعتقادی باشد ندیدم.

وی ادامه داد: شهید شریفی یک انسان نترس و شجاع بود، در هر ماموریتی بدون هیچگونه تردیدی شرکت می کرد همیشه آماده شرکت در ماموریت و آماده شهادت بود بگونه ایی که می توان گفت ایشان در کارها و ماموریت ها شهید زنده بود.

دشمن درصدد شکستن الگوی مقاومت است.


وزیر سابق دفاع با بیان اینکه از جنگ جهانی اول، اسلام و مسلمین از معادلات جهان بکلی حذف شدند گفت: اکثر کشورهای اسلامی مستعمره کشورهای استعمارگر شدند، رژیم غاصب صهیونیستی در قلب جهان اسلام درست کردند و بطور کلی اسلام را از صحنه سیاسی جهان حذف کردند.

وی ادامه داد: با انقلاب اسلامی، اسلام دوباره به صحنه سیاست بین المللی بازگشت، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران شکل دهنده معادلات منطقه ای و بعضا جهانی شد و این ها ناشی از خون مطهر شهدای ما است.

سردار وحیدی با بیان اینکه نباید وجود مشکلات کوچک و پیش پا افتاده داخلی، بعضا ما را از جایگاه کشور عزیزمان در دنیا غافل کند اظهار داشت: امروز معادله قدرت بین آمریکا، روسیه و ایران بسته می شود. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه بدنبال قدرت نبوده است اما در عرصه بین الملل مفهوم قدرت را با مفهوم مقاومت جابجا کرده است و هر جا  ظلم و ستمی هست مقاومت نیز هست؛ بنابراین دشمن درصدد شکستن این الگوی مقاومت است.

وحیدی سر سلسله همه گروههای تکفیری را آل سعود دانست و ابراز داشت: همه گروههای تکفیری ریشه در وهابیت دارند و تنها نظامی که در دنیا با ایدوئولوژی وهابیت اداره می شود نظام سعودی است.

دشمن درصدد شکستن الگوی مقاومت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرموده اند "در یک پیچ تاریخی هستیم"، گفت: این سخن و هشدار، بسیار مهم است، که گذر از آن برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی با روحیه شهادت طلبی حاصل می شود که این تمدن نوین برخلاف تمدن مادی غرب، پایه های اصلی آن غیر از تکنولوژی و بخش های مادی، بخش های معنوی است که در عمیق ترین لایه های معنویت فرهنگ شهادت طلبی نهفته است.

سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در پایان گفت:شهادت با ولایت جدا نیست، شهادت و ولایت دو روی یک سکه هستند اگر کسی ولایت را قبول نداشته باشد شهید نیست اگر ولایت باشد و ما در مسیر ولایت باشیم شهادت نصیبمان خواهد شد. بنابراین باید به فرامین رهبری چشم بدوزیم و با قدرت آن را دنبال کنیم.

دشمن درصدد شکستن الگوی مقاومت است.

دشمن درصدد شکستن الگوی مقاومت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: