گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش بسیج رسانه فارس:
در راستای ورود کاروان پیکر مطهر قریب 100 شهید گمنام دفاع مقدس به استان فارس، کاروانی از اصحاب رسانه این استان به‌همت بسیج رسانه، به استقبال لاله‌های گمنام شتافتند.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در راستای ورود کاروان پیکر مطهر قریب 100 شهید گمنام دفاع مقدس به استان فارس، کاروانی از اصحاب رسانه این استان به‌همت بسیج رسانه، به استقبال لاله‌های گمنام شتافتند.
17 نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، سایت‌ها و غیره در این کاروان حضور دارند تا بتوانند در مراسم استقبال پیکرهای مطهر شهدای گمنام در نورآباد ممسنی حضور یابند.
مراسم استقبال از کاروان یکصد نفری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس صبح فردا، 23 دی ماه در شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس با حضور اقشار مختلف مردم این استان برگزار خواهد شد و بناست که جانشین فرماندهی ستاد کل مفقودین نیروهای مسلح در این مراسم سخنرانی کند.
یادآور می‌شود، مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام طی 10 حداقل در 60 نقطه استان فارس برگزار خواهد شد و در این راستا سه مسیر مجزا برای این کاروان در نظر گرفته شده است و در نهایت در روز اول بهمن ماه نیز مراسم تشییع باشکوهی با حضور تمام پیکرهای مطهر این شهدا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: