کد خبر: ۷۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
فجرسپاسی-پیکان تهران؛
تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۲۴ دی‌ماه به مصاف تیم صدرنشین پیکان تهران می‌رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم فجر شهید سپاسی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت 14 روز پنجشنبه 24 دی‌ماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم صدرنشین پیکان تهران می‌رود.

هر دو تیم فجر شهید سپاسی و پیکان تهران از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هستند بنابراین پیش‌بینی می‌شود روز پنجشنبه بازی جذاب و دیدنی از خود ارائه دهند. رقابت این دو تیم در دور رفت لیگ با تساوی بدون گل پایان یافت.

تیم پیکان در این نیم فصل علاوه بر جذب سعید قزل، حسین مالکی و رضا نوروزی، رامتین سلیمان‌زاده یکی از بهترین بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی را نیز جذب کرده است، اما تیم فجر به دلیل مشکلات مالی نه تنها بازیکن شاخصی را جذب نکرده است بلکه در چند روز گذشته مدیرعامل این باشگاه در نامه‌ای از احتمال کناره‌گیری از لیگ دسته اول خبر داده است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در بخشی از نامه گفته است: در شرایطی که تمامی رقبا و مدعیان صعود به لیگ برتر اقدام به تقویت خود برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم کرده‌اند متاسفانه تیم فجر به دلایل مالی نتوانسته در نقل و انتقال آنچنان که باید عمل کند و حتی یکی از بهترین مدافعان تیم (رامتین سلیمان‌زاده) به تیم رقیب یعنی پیکان تهران انتقال پیدا کرد که همین مساله سبب شده برخی دیگر از بازیکنان نیز به دلیل عملی نشدن تعهدات باشگاه در فکر جدایی از باشگاه قرار گیرند.

قابل ذکر است که تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیستم در دیداری خانگی به مصاف خونه به خونه بابل رفت و در پایان با تک گل ایمان باصفا از سد این تیم مدعی گذشت.

انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: