گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس :
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس با بيان اينكه شهدا امروز آمدند و نداي وحدت را سر دادند، گفت: پيام مهم شهيدان ما اين بود كه راه امام(ره)، شهدا، ولايت و رهبري پاينده، پويا و زنده خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از فارس، سعيد كوشكي، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس امروز، 23 دي‌ماه در حاشيه برگزاري مراسم استقبال از كاروان 94 پيكر مطهر شهداي گمنام با عنوان «شاهدان بصير» كه در شهرستان نورآباد ممسني برگزار شد، گفت: مهم‌ترين ويژگي شهداي عزيز گمنام ما اين بود كه هم سرباز امام خميني(ره) بودند و هم به نداي ولي امر خود لبيك گفتند.
وي با بيان اينكه شهدا امروز آمدند و نداي وحدت را سر دادند، افزود: اين شهيدان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و نظام مقدس اسلامي 2 بار نقش‌آفريني كردند؛ نخست اينكه جان خود را تقديم اين انقلاب و اسلام كردند و امروز هم با پيكر تكه تكه شان بازگشتند تا دوباره ما را متوجه ارزش‌هاي الهي و اسلامي كنند.
كوشكي تأكيد كرد: پيام مهم شهيدان ما اين بود كه راه امام(ره)، شهدا، ولايت و رهبري پاينده، پويا و زنده خواهد بود و ان‌شاءالله كه همه ما قدر اين نعمت‌ها را بدانيم ضمن اينكه ما قدر نعمت حضور مردم را مي‌دانيم.
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس همچنين به استقبال گسترده و پرشور مردم نورآباد ممسني از شهيدان اشاره و از آنان قدرداني كرد و گفت: من پيام تشكر سردار غيب‌پرور، فرمانده سپاه فجر را خدمت هم مردم خداجو و ولايتمدار استان فارس ابلاغ مي‌كنم و اميدوارم كه همه مردم دست در دست هم با وحدت كلمه بتوانند روز به روز به پيشرفت،‌ سربلندي، آباداني و پيشرفت ايران عزيز به يمن بركت خون اين شهدا دست پيدا كنيم.
وي در پايان با اشاره به برنامه كاروان «شاهدان بصير» ابراز كرد: پيكر مطهر اين شهدا بعد از نورآباد ممسني به شهرستان قائميه و بعد از به كازرون انتقال خواهند يافت ضمن اينكه طبق برنامه پيش‌بيني شده مراسم استقبال از كاروان شاهدان بصير طي 6 محور در 60 نقطه استان فارس برگزار خواهد شد تا تمام مردم استان بتوانند از نعمت حضور اين شهدا بهره‌مند شوند
نام:
ایمیل:
* نظر: