آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
فرمانده سپاه خنج:
سرهنگ همتی سروستانی گفت: پیکرهای مطهر 30 شهید دفاع مقدس در قالب کاروان شاهدان بصیر یکشنبه 28 دی وارد شهرستان خنج خواهند شد.
به گزارش تنویر، دوشنبه 28 دی ماه، فضای شهرستان خنج معطر به عطر دل انگیز کاروان شاهدان بصیر خواهد شد و مردم ولایتمدار این شهرستان اعم از تسنن و تشیع میزبان شهدایی خواهند بود که عاشقانه جان خود را در راه این سرزمین تقدیم کردند تا مردمان این خاک، در امنیت و آسایش زندگی کنند.

سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه خنج با شاره به میزبانی شهرستان خنج از کاروان شاهدان بصیر گفت: حضور این راست قامتان همیشه جاوید در آستانه آزمون بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باعث اتحاد، همدلی، انسجام ملی و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان خنج افزود: در همین راستا، پیکر مطهر بیش از 30 تن از این عزیزان، پس از تشییع در شهرستان های مهر، لامرد، لارستان، گراش و اوز، یکشنبه شب وارد شهرستان خنج خواهد شد که ان شاءالله مراسم استقبال از این یادگاران دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم متدین و شهیدپرور شهرستان در روز دوشنبه 28 دی ماه از ساعت 9 صبح از میدان بسیج (مقابل فرمانداری) آغاز خواهد شد.

سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام از میدان بسیج (روبروی فرمانداری) آغاز خواهد شد و این کاروان پس از عبور از چهارراه گروهان، میدان امام خمینی(ره)، میدان شهرداری، میدان مظلوم خنجی و بولوار مظلوم خنجی، در نهایت به میدان شهدا واقع در شهرک گلدان خواهد رسید و در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام خنج مستقر خواهد شد و در آنجا طی مراسم ویژه ای با حضور آحاد مختلف مردم، از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه خنج در پایان صحبت هایش گفت: مردم متدین و ولایتمدار شهرستان خنج، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، جانبازان عزیز، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان دلاور با حضور باشکوه در مراسم استقبال، تجدید میثاق مجددی با آرمان های بلند و ملکوتی امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و مقام عظمای ولایت خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: