یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با بیان اینکه چرا آقایان فکر می‌کنند آمریکا اهل خیانت به ما نیست، گفت: زمانی که تعهد داده‌ایم که رشد علمی نداشته باشیم چطور توقع دارید که علم در کشور پیشرفت کند،برجام راه نفوذ را باز می‌کند.

به نقل از خبرگزاری دانشجو ،امیر شعبان جولا، معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف  با اشاره به دلایل تحصن مقابل مجلس گفت: از جمله این دلایل نغض خطوط قرمز مذاکرات در برجام است. 


 
وی تصریح کرد: عده‌ای به بهانه مذاکرات و برجام به دنبال رابطه با آمریکا هستند و فکر می‌کنند این رابطه باعث پیشرفت ما می‌شود اما ما اعلام می‌کنیم همانطور که ۳۶ سال مقابل آمریکا ایستاده‌ایم این ایستادگی را همچنان ادامه خواهیم داد.


 
دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با بیان اینکه برجام رشد علمی ما را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد، اظهار داشت: این برجام به تمام صنایع و علوم ما صدمه می‌زند و مانع از رشد علمی ما می‌شود. آقایان بدانند آمریکا به ما تکنولوژی و علم نخواهد داد.


 
وی با تأکید بر اینکه برجام راه نفوذ به کشور را باز می‌کند، گفت: ما در این زمینه تجربه عراق و لیبی را داریم. ما نباید اجازه بازدید از مراکز نظامیمان را بدهیم چرا که این موارد خطر جنگ را نزدیک‌تر می‌کند. 


 
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بابیان اینکه چرا آقایان فکر می‌کنند آمریکا اهل خیانت به ما نیست. بر اساس چه شواهدی این برداشت را کرده‌اند، در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که تعهد داده‌ایم که رشد علمی نداشته باشیم چطور توقع دارید که علم در کشور پیشرفت کند، برجام راه نفوذ را باز می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: