یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
دونالد ترامپ:
نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بازداشت ۱۰ تفنگدار آمریکایی و قیاس آن با تسخیر لانه جاسوسی واشنگتن در تهران گفت که اوباما آمریکا را به عصر جیمی کارتر برگرداند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید باراک اوباما دوباره این کشور را به دوره جیمی کارتر و ماجرای تسخیر سفارت واشنگتن در تهران برگرداند.

 

در حالی که حتی رسانه‌های آمریکایی هم در ماجرای بازداشت ۱۰ تفنگدار واشنگتن توسط ایران، بر حق ایرانی‌ها برای واکنش نشان دادن به ورود غیرمجاز کشتی‌های خارجی به آبهای این کشور اذعان کرده‌اند،‌ حملات جمهوریخواهان به دولت دموکرات این کشور در ماجرای حادث شده، همچنان ادامه دارد.

 

نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ در حمله به مواضع دولت باراک اوباما گفته که او آمریکا را به دوره جیمی کارتر و زمان تسخیر سفارت واشنگتن در تهران بازگردانده است.

 

به گزارش پایگاه هیل، «دونالد ترامپ» در این باره گفت: «این همان اقدامات در زمان جیمی کارتر است و ما اکنون به دوره جیمی کارتر بازگشته‌ایم».

 

او با اشاره به آزادی ۱۰ تفنگدار آمریکایی توسط ایران هم اینطور مدعی شد که تهران به دلیل آنکه هنوز تحریم‌ها برداشته نشده، چنین کاری انجام داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: