کد خبر: ۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
برادر مفقودالجسد حسن بادرام در سال 1343 ديده به جهان گشود از همان زمان طفوليت آهنگ بي قراري در دنيا را سرداد تا اينکه آن خون جگر خوردنها در يک خانواده ايکه هيچ کس در آنزمان آن خانواده را بنظر نمي آورد دوران طفوليت را پشت سرگذاشت و به نوجواني قدم رنجه فرمود . در زمان تحصيلات متوسطه به خاطر فقر حاکم بر خانواده مجبور بود روزها کار کرده و شب با آن چشمها و دستهاي خسته اش به کتاب درس در مدرسه به کسب علم بپردازد . به خاطر اين فقر و با پيش آمدن اين معجزه الهي يعني انقلاب جهان نماي اسلامي ايران درس را کنار گذاشته و در آنزمان اختناق در آن کوچه ها و خيابانهاي اين شهر نماز عشق به پا مي داشت . ما قادر نيستيم و در خود نمي بينيم که بتوانيم در مورد شهيد حتي جمله اي بگوئيم اما از آنجايي که مايليم خدمتي به شهداء کرده باشيم اين چند جمله را از زندگي ان شهيد سعيد و آن گمشده اي که گمشده اش را يافت او که به راه مکتب خود رفت و حتي با جسم پاره پاره و بيجان هم به اين ديار بازنگشت . نامش حسن بود و ملقب به سعيد . حسن خود را به انقلاب نشان داد و با نثار جان خود سعيد بودن خود را ثابت کرد .


زندگينامه شهيد حسن بادرام

هنوز بانگ الله اکبر ملت به خون و آتش کشيده شده خوزستان به گوش نرسيده بود که همچون باد شتابان به سوي معبود خود شتافت . سلاح بر دوش کشيده عدو کشتن را پيشه کرد نه يکبار نه دوبار بلکه جبهه را وطن خود خواند . آنقدر بر اين قول پايدار ماند که به آن خواسته ملکوتي خود رسيد . هميشه از خدا شهادت را طلب مي کرد و مي گفت : آرزو دارم چيزي از من باقي نماند و نمي خواهم که از من در اين دنيا چيزي به يادبود بماند . يادبودهاي ما در جوار حسين خواهد ماند ما آن دنيا را ترجيح داديم به اين دنياي پرزرق و برق ما مرگ در راه خدا را رسيدن به سعادت ابدي دانستيم . انا لله را باور و انا اله راجعون را انتخاب کرديم . و اين قابل درک نيست مگر برآنان که خدا را فوق ايديهم بدانند . يادبودي از شهيد بي جسم و بدن و پيکر بي غسل و کفن حسن بادرام : عمليات محرم پاسگاه شرهاني 28آبان ماه سال 1361 ارتفاعات 175 کربلاي ديگر تکرار مکرر عاشورا آنقدر تکرار خواهد شد تا انتظار منتظران مهدي صاحب الزمان (عج) اين پرچم پر افتخار از دست رهبر کبيرمان برگيرد و رسالت خود را به پايان برساند .


زندگينامه شهيد حسن بادرام


در پايان از خدا مي خواهيم که تمام شهداي ما را با شهداي صدر اسلام محشور بفرمايد . و ما را در ادامه راهشان مستدام نمايد . به اميد رهروي راه عزيزانمان . روحش شاد و راهش مستدام باد .
/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: