کد خبر: ۷۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
صبور و بردبار باشيد
بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام و درود بر ملت شهيدپرور ايران و سلام بر مردم شهيدپرور پاپون و درود بر رزمندگان راه خدا. پدر و مادرم، سلام: اميدوارم كه مرا ببخشيد و شما را بخدا قسم مى‌دهم كه صبور و بردبار باشيد و شما بايد افتخار كنيد كه توانستيد فرزندتان را در راه خدا هديه كنيد و از شهيد شدن من ناراحت نشويد چون من امانتى بودم نزد شما و حالا ديگر موقعش رسيده كه امانت را پس بدهيد. فقط تنها خواهش من اين است كه فقط صبر و حوصله داشته باشيد. اميدوارم كه مرا ببخشيد، خداحافظ.
و اما برادران و خواهرانم: مى‌دانم كه از كشته شدن من ناراحت مى‌شويد اما اشتباه است، چون راهى كه من انتخاب كرده‌ام، راهى باافتخار و مبارزه و جهاد در راه خدا است و اگر وقتى من شما را از هر لحاظى ناراحت و آزرده كردم به بزرگى خودتان ببخشيد، خداحافظ.
و اما عموهايم: عبدال، ناصر، منصور، اميدوارم كه مرا ببخشيد چون نتوانستم درست خدمتتان برسم و شما بايد افتخار كنيد كه رزمنده‌اى را در راه خدا اهداء كرده‌ايد و هيچ ناراحت نشويد چون سرنوشت من اين بوده و به هيچوجه تغيير پذير نيست و شما را به خدا مى‌سپارم، خداحافظ.
از قول من خدمت برادرهايم، دهدار، محمدعلى، شاهپور، جهانپور، محمدقلى، شيروان، جبار، بابك، محمدعلى، ذوالفقار، بهزاد، سيدرضا، جهانبخش رضوى، همگى سلام برسانيد.
خداحافظ همگى - موفق باشيد- والسلام مسعود انصارى  خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى رانگهدار .

شهيد مسعود انصاري در سال 1342در روستاي پاپون بخش کوهمره نودان از توابع شهرستان کازرون به دنیا آمد،سرانجام روز 24اسفند ماه سال 1363 در کنار رود دجله به درجه رفيع شهادت نائل گشت.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: