شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۶:۵۰
کد خبر: ۷۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان استان فارس از آحاد مردم همیشه در صحنه فارس برای حضور یک پارچه در مراسم یوم الله 9 دی دعوت کرد. رئیس شورای عالس بسیج حقوقدانان استان فارس ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان فارس برای حضور یکپارچه و پرشور در آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی بر باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد.
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان استان فارس از آحاد مردم همیشه در صحنه فارس برای حضور یک پارچه در مراسم  یوم الله 9 دی دعوت کرد.
رئیس شورای عالس بسیج حقوقدانان استان فارس ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان فارس برای حضور یکپارچه و پرشور در آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی بر باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد.
 
علی القاصی با بیان اینکه انقلاب اسلامي ايران با آرمان هايي برگرفته از اصول ناب قرآن و اسلام و سنت انبيا و ائمه عليهم السلام، در قلب شوره زاری آغاز شد كه بيگانگان براي ما نوشته بودند افزود: برخی درهاي باغ سبز توسعه را با قدم نهادن به دروازه هاي تمدن،  آن هم تحت لواي چكمه هاي استكبار و استعمار و وابستگي، با قوانيني نظير كاپيتولاسيون با چاشني تحقير به ما نشان مي دادند.
 
رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید بر اینکه با رهبري داهیانه مقام عظمای ولايت و اتحاد و بصيرت ملّت، و اهداي خون هاي پاك در مسير انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن دفع فتنه هاي پي درپي، برگ هاي ديگر از دفتر استقلال و عزت و آزادي گشوده شد تا انقلاب اسلامي ايران، پرچم بيداري ملت ها را در سراسر گیتی برافراشته نگه دارد؛ افزود: قضات و حقوقدانان استان فارس با بصیرت خود در روزهای تلخ پس از انتخابات سال ۸۸ نشان دادند دشمنان استکباری و صهیونیستی و قسم خورده این نظام و انقلاب را می شناسند و هرگز مرعوب دشمنی و توطئه آنان نخواهند شد.
 
القاصی در ادامه خاطر نشان کرد: آن وقایع تلخ، هفته‌ها آشوب، توهین به مقدسات و آرمان‌های مردم و زیر پا گذاشتن همه آنچه که مردم ایران سال‌های سال برای حفظ آن زحمت کشیده بودند، وقایعی نیست که به این راحتی از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شود و تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از اینگونه حوادث و وقایع است که همچون آیینه ای روشن در مقابل چشمان فرزندان انقلابی این مرز و بوم خواهد ماند.
 
نماینده عالی قوه  قضائیه در استان فارس افزود: حماسه ۹ دی نشان داد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مؤمن، ولایت مدار و با بصیرت ایران از میدان‌های خطر و تهدید‌ با سربلندی عبور کرده و حرکت طوفنده خود برای دستیابی به آرمان‌های بلند امام و شهیدان گرانقدر را ادامه می‌دهد.
 
القاصی همچنین اظهار داشت: بی‌تردید ملت ایران با تأسی از آموزه‌های راهبردی حماسه ۹ دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راه گشای مقام معظم رهبری با حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی و آزمون‌های خطیر آینده از جمله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب را فریاد خواهند زد و آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را منکوب خواهند ساخت.
 
وی در پایان ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان فارس برای حضور یکپارچه و پرشور در آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی، این روز را باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران عنوان و اعلام کردند: ضمانت بقای این انقلاب حفظ وحدت و یکپارچگی همه سلایق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی تحت لوای ولایت فقیه است و قضات و حقوقدانان بسیجی استان فارس نیز هم دوش با سایر اقشار  تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: