چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
بسم الله الرحمن الرحیم «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» اگر نبود در شأن و عظمت شهدای معظم فی سبیل الله جز این آیه کریمه ، که با قلم قدرت غیب بر قلب مبارک نورانی سید رُسل نگاشته و پس از تنزل مراحلی به ما خاکیان صورت کتبی آن رسیده است ، کافی بود که قلمهای ملکوتی و ملکی شکسته شود و قبلهای ماورای اصفیاءالله از جولان در حول آن فرو بسته شود. ما خاکیان محجوب یا افلاکیان چه دانیم که این «ارتزاق عند رب الشهدا» چیست.

بسم الله الرحمن الرحیم
«  وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ »


اگر نبود در شأن و عظمت شهدای معظم فی سبیل الله جز این آیه کریمه ، که با قلم قدرت غیب بر قلب مبارک نورانی سید رُسل نگاشته و پس از تنزل مراحلی به ما خاکیان صورت کتبی آن رسیده است ، کافی بود که قلمهای ملکوتی و ملکی شکسته شود و قبلهای ماورای اصفیاءالله از جولان در حول آن فرو بسته شود. ما خاکیان محجوب یا افلاکیان چه دانیم که این «ارتزاق عند رب الشهدا» چیست. چه بسا مقامی باشد که خاص مقربان درگاه او جل و علا و وارستگان از خو و ملک هستی باشد . پس مثل من وابسته به علایق و وامانده از حقایق چه گویم و چه نویسم ، که خاموشی بهتر و شکستن قلم اولی است .   "20 مرداد 65"حضرت روح الله ( ره )
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملت خداجوی و خدا باور ، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبار ها را می زداید. 26 خرداد 94 مقام"عظمای ولایت "
برهمگان آشکار است که شهدا آبرو و حیثیت کشور هستند. امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، حلاوت آرامش را به کشور ارمغان آوردند و قطعاً تکریم از آنان تکریم همه داشته ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است . باری دیگر حضور دردانه های به میهن بازگشته ، شمیم عطرآگین ایثار در کشور پراکند و فضای دیار مان را معطر نمود و صد شکر و سپاس خدای منان که مردم شهید پرور استان فارس را متنعم از فیض میزبانی این تازه از سفر برگشتگان نمود. اینک زمان تجدید بیعت با این همیشه زندگان تاریخ است و فرصتی برای ادای دین به عزیزانی که سربلندی امروزمان را مدیون رشادتهایشان هستیم.
بی شک حضور حماسه آفرین انقلابی مردم غریب نواز استانمان در استقبال از این غیور مردان غریب، برگ زرینی دیگر از افتخارات این مردم بر جریده تاریخ خواهد شد. و فرصتی مغتنم جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل ، منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس است . 
بی تردید آحاد مردم آگاه استان فارس همه با هر نگاه و مرام و مسلکی ، متحد و یک صدا به استقبال این گلگون کفنان می آیند تا عظمت ایثار و شکوه حماسه فرزندان میهن را پاس بدارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: