جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۹:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل
فرمانده حوزه 2 کمیل سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در میثاق نامه ای برای شهدای گمنام عنوان کرد: دیروز شهداء دنبال گمنامی بودند اما امروز مامواظبیم ناممان گم نشود

میثاق فرمانده، شورای فرماندهی و بسیجیان حوزه 2 کمیل سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز با شهدای گمنام:

دیروز شهداء دنبال گمنامی بودند اما امروز مامواظبیم ناممان گم نشود.

ای شهید ! خون پاک ومطهرت،فضای هستی و خاک ایران اسلامی را رنگین و معطرنمود ، به ویژه خطه ولایتمدار و شهیدپرور فارس را تا انتهای تاریخ بشریت نورانی کرد.

جان فشانی شیرین و ایثارزیبایتان ،سبب جاری شدن چشمه های جوشان عشق و معرفت در قلب انسانهای آگاه زمان شده است.

زیارت و تشییع بدنهای خونین تان ، همانند زیار ت و تجلیل از شهدای کربلای حسینی است.

سالیانی دراز پیکرخونین تان، در دشت نینوای ایران زیارت گاه ملائک و انبیاء بوده و اکنون با دیدن کاروان نورانی شما پروانه های حرم دوست ، بار سنگین مسئولیت پاسداری از فرهنگ ایثار وشهادت را بردوشمان گذاشت.

گردش کاروان شما کبوترهای عاشق ، بانگ رسائی است برگوش غفلت زدگان ، که حفظ امنیت و ثبات این کشور،ارمغانی از سفرملکوتی تان می باشد.

تکریم جایگاه رفیعتان ،ضامن پیشرفت در تمام عرصه های اجتماعی وعلمی و نیز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 توجه ویژه به فرهنگ ایثارشما لاله های خونین و ترویج آن در سطح جامعه ، امتِ ولایتمدار و حزب اللهی را در مسیر عمل به توقعات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و آرمانهای شهداء قرار می دهد.

ای شهیدان بصیرِ به خداپیوسته ! ما بسیجیان،فرماندهان پایگاه ها و... 

با شکرگزاری از توفیق حضور در تشییع پیکرمنورتان، باعزمی راسخ و نیتی خالص با روح والای شما میثاق می بندیم که:

 همان گونه که در راه پیروی ازولایت فقیه از جان خویش دریغ نکردید ، مانیزمتعهد میشویم تا پای جان،با بصیرت کامل گوش به فرمان ولی امرمان، امام خامنه ای باشیم.

 ما بازماندگان شهداء برای عروج به آسمان معرفت وصعود به   قله های سعادت، اخلاق حسنه و رفتار مخلصانه تان را سرمشق زندگی خویش قرار می دهیم.

تا پای جان در تمام عرصه های علمی ،فرهنگی ،عبادی و سیاسی حضور فعالانه داشته و لحظه ای   فرماندهی کل قوا و رزمندگان را درنبرد با اسلام ستیزان تکفیری و وهابی و فتنه گران، تنها نمی گذاریم .

بسان شما شهدای بصیر،با چشم و گوش باز و رعایت تقوا، درصحنه انتخابات شرکت نموده و سنگربانان ولایت مطلقه فقیه وحافظان حریم ولایت را انتخاب نموده ومتعهدمی شویم در انجام این مسئولیت خطیرهیچ گونه قصور و سستی ،ننمائیم .

 وصیت نامه شما، که چراغ فروزان هدایت است را در تمام مراحل زندگی ، نصب العین خویش ساخته و راهتان راکه زمینه ساز دولت کریمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ،می باشد را ادامه می دهیم.

دست در دست هم تاآخرین قطره های خونمان ،درجهت رفع فتنه های دشمنان داخلی و خارجی کوشش نموده و به عنوان جهادی عظیم تا پیوستن به خیل عظیم شما شهداء گرانقدر در سنگرمقاومت ،ایستادگی می نمائیم .

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من المستشهدین بین یدیه


نام:
ایمیل:
* نظر: