آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
بسیج دانشجویی دانشگاه پاسارگاد شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه پاسارگاد شیراز اعلام کرد: حمله وحشیانه ارتش نیجریه به شعیان این کشور نشانگر ترس دشمنان و مستکبران از گسترش اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ترویج تفکر ناب آن است.

بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز درمحکومیت کشتار شیعیان نیجریه بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج دانشجویی شهید سیدحسین علم الهدی موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز ضمن ابراز تاسف و انزجار نسبت به جنایات ارتش نیجریه و به شهادت رساندن مظلومانه صدها شیعه در این منطقه با حمایت های آل سعود و صهیونیست با چراغ سبز وسکوت مدعیان حقوق بشر(!) نهایت همدری خود را با مسلمانان جهان اعلام می دارد.
امروزه صدای انقلاب اسلامی ایران و روحیه استکبار ستیزی آن که برگرفته از مکتب سالار شهیدان امام حسین (ع) می باشد و به برکت خون شهیدان در حفظ و صیانت از آن در سراسر جهان به گوش حق جویان عدالت خواه رسیده است که نمونه بارز آن شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه است.

حمله وحشیانه ارتش نیجریه که سبب شهادت و زخمی شدن صدها نفر شد نشانگر ترس دشمنان و مستکبران از گسترش اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ترویج تفکر ناب آن است.

از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم در قبال خون مسلمانان و شیعیان در هر کشوری بی تفاوت نباشد و تنها به محکوم کردن لفظی بسنده نکرده و از طریق مجامع بین المللی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: