شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۳:۱۸
کد خبر: ۷۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
در حاشیه استقبال کاروان شاهدان بصیر؛
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مردم با حضور خود در این استقبال، بیعت مجددی با آرمان‌های شهدا و ولی امر مسلمین کردند.


علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس، در تشییع کاروان شاهدان بصیر در شیراز با اشاره به حضور شهدا گفت: اگر انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا امروز برگزار می‌شود نتیجه ایثارگری‌های شهدا است.

 وی با بیان اینکه اگر امروز جمهوریت و انتخابات آزاد در چارچوب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود از لطف شهدا است، خاطر نشان کرد: اگر این شهدا در آن شرایط سخت احساس تکلیف نمی‌کردند و به ندای ولی زمان خود لبیک نمی‌گفتند و جان خود را فدا نمی‌کردند امروز در این مرز و بوم انتخاباتی وجود نداشت و قدرت‌های استکباری قدرت را به دست می‌گرفتند.

 رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه اگر امروز ارکان دین اسلام در این نظام پا برجا است برگرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی است، تصریح کرد: این شهدا که امروز مورد استقبال مردم ما واقع شدند به تاثیر از امام‌حسین(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و در برابر ظلم و ستم ایستادند.

 القاصی با بیان اینکه شهدا کسانی هستند که خالصانه در فضای سلطه استکبار با خدای خود معامله کردند و بهای این معامله را جان خود قرار دادند، افزود: چه چیزی بالا تر از این است که انسان جان خود را برای خوشنودی خدا معامله کند.

 وی با اشاره به اینکه لازم است از مردم شهید پرور استان فارس به دلیل شور انقلاب و اعتقادات آن‌ها تشکر کنیم، خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در این استقبال بیعت مجددی کردند با آرمان‌های شهدا و ولی امر مسلمین و این حضور بیانگر این است که ما هنوز سرباز ولی امر مسلمین هستیم.

 رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه حضور مردم در این استقبال نشان داد که ما در ادامه راه شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، تصریح کرد: ما حاضریم تمام هستی خود را بدهیم تا اهداف شهدا را ادامه دهیم.

 القاصی با اشاره به اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز است که آرمان‌های شهدا برای جوانان آگاهی سازی شود، اذعان داشت: این حرکت عظیم فرهنگی که در استان فارس صورت گرفت، اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان در مقابل استکبار جهانی و زورگویان مستحکم‌تر کرد.

 وی با بیان اینکه آنچه این انقلاب و نظام را نگه داشته است باور‌ها و نگاه‌های انقلابی مردم و روحیه حق‌طلبی آن‌ها است، افزود: این روحیه مردم به رهبری امام(ره) و امروز به رهبری مقام معظم رهبری مدیریت می‌شود تا به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) تحویل داده شود.

 رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه حضور شهدا در استان فارس موجب پالایش روحی و فکری جامعه شد، خاطر نشان کرد: حضور شهدا در استان باعث شد هرگونه آلودگی فکری و اعتقادی از ذهن برخی افراد خارج شود و در نتیجه بصیرت و آگاهی جوانان با حاکمیت دینی و فرهنگ عاشورا تقویت شود.

 القاصی با بیان اینکه شهدا به تاثیر از امام حسین(ع) جان خود را تقدیم کردند،تصریح کرد: حضور شهدا باعث می‌شود جوانان امروز هم از آن‌ها درس بگیرند و همان طور که شهدا با رهبری امام(ره) راه امام حسین(ع) را ادامه دادند، جوانان امروز هم به ولی زمانشان اقتدا کردند و خواهند کرد و هیچ‌گاه بیعتشان با ولی‌امر مسلمین نخواهند شکست بلکه تا آخرین نفس پای دینشان خواهند ایستاد.


نام:
ایمیل:
* نظر: