جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۰:۳۲
کد خبر: ۷۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
شیراز تمام قد در برابر شهدا تعظیم کرد/ کاروان شهدا به ایستگاه سومین حرم اهل بیت (ع) رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس، کاروان شاهدان بصیر امروز پنجشنبه یکم بهمن 1394 پس از گذشت از 80 نقطه پهناور استان و سپری کردن مسیری بالغ بر چهار هزار کیلومتر به شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) رسید.

امروز جمعی از اصحاب حقوقدانان به همراه مردم بصیر و ولایت مدار شیراز میزبان کبوتران خونین بال گمنامی بودند که از بلندای تاریخ فریاد برمی‌آورند ای مردم غیور و مدیران خدمتگزار آگاه باشید و ببینید که ما برای عزت، استقلال، آزادی و انقلاب اسلامی ایران با خون خویش مقاومت کردیم تا شما سربلند باشید، دهان ما پر از خاک شد تا زبان شما در مقابل تهدید و گستاخی و زیاده‌خواهی دشمنان استکبار بشریت بسته نماند.

در این مراسم، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیراز، کاروان شاهدان بصیر را از دورازه قرآن تا حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) شیراز تشییع کردند.

کاروان شاهدان بصیر پس از طی مسیر از همان ابتدا با سرعتی کم به دلیل ازدحام جمعیت عاشق در حال پیمایش مسیر بود که همان ابتدا از خیل جمعیت عاشق و دلباخته و با استقبال مردمی و بی مثال از دروازه قرآن شیراز وارد سومین شهر حرم اهل بیت علیه السلام شدند تا شیراز تمام قد در مقابل عظمت و بزرگی شهدا سر خضوع و خشوع خم کرد.

اشکهای شوق از سر ارادت به محضر شهیدان گمنام از سر صفای دل و خضوع باتنی در میان افراد حاضر در مراسم اعم از پیر و جوان، خرد و کلان و مادران چشم انتظار و پدر قد خمیده و رنجیده اما استوار به وفور را می توان در مسیر استقبال به نظاره نشست.

امروز قلم ها و درد دل های با شهدا، دل نوشته روی تابوت شهدا و عکس با پیکر مطهر شهدا نیز پر رونق است؛ عکس هایی که عاشق به معشوق رسیده این عکس ها با عکس های دیگر تفاوت زیادی دارد.

از جهات دیگر و زیبا استقبال از کاروان شاهدان بصیر در استان فارس، پیکر مطهر شش شهید گمنام در تابوت های شیشه ای بود تا مردم حماسه ساز شیراز که با چشم دل شهدای عزیز خود را زیارت می کردند در این مراسم نیز با این خلئت چشم سر پیکر مطهر این ۶ شهید گمنام را زیارت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: