کد خبر: ۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
توکلی:
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای آزمون ارشد سال ۱۳۹۵ اقدام نکرده‌اند، فرصتی فراهم شده تا آنها از روز دوشنبه سوم اسفند تا چهارشنبه پنجم اسفند برای ثبت‌نام مجدد اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 از روز دوشنبه 16 آذر 94 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 25 آذر 94 پایان یافت.

وی افزود:‌ براساس شرایط و ضوابط اعلام شده تعداد 700 هزار و 66 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395 ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد:‌ به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال 95 اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که این افراد از روز دوشنبه سوم اسفند تا چهارشنبه پنجم اسفند بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره در صورت واجد شرایط بودن با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: