کد خبر: ۷۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
بار دیگر دهه پر فروغ فجر حقیقت انکار ناپذیر اراده مردان و زنان با ایمانی را در ذهن ها متجلی می سازد که با درایت و بصیرت خود صحنه های آکنده از مجاهدت های معنوی را رقم زده و خود را در روح و روان جهانیان جاودانه نمودند.

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس به مناسبت سی و هفتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد.

دهه فجر، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است. "امام خامنه ای"

بار دیگر دهه پر فروغ فجر حقیقت انکار ناپذیر اراده مردان و زنان با ایمانی را در ذهن ها متجلی می سازد که با درایت و بصیرت خود صحنه های آکنده از مجاهدت های معنوی را رقم زده و خود را در روح و روان جهانیان جاودانه نمودند.

تمامی مردمان ولایت مدار ایران اسلامی با عمل زیبای خود در ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی دگربار واژه­ ی حکومت دینی بر مبنای شریعت دینی را با راهبرد مفهوم عمیق«ما می توانیم» در دنیای شرک و الحاد احیاء نمودند.

حقیقت این است که این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. مکتب امام (ره) به گفته رهبر معظم انقلاب مکتب، انقلاب است و تنها وجود آن نفس مطمئن، عبد صالح و مطیع لله و الرسول که در مکتب خانه دین مبین پرورش یافت، می توانست چنین تحولی را در وجود انسان های آزاده چنین حرکتی را ایجاد و ماندگار نماید.

در جهانی که انسان خود محور، تنها به نیت درک خواهش های نفسانی، رفتار و کردار خود را عینیت می بخشید، حضرت امام (ره) از معنویت و استیلای اراده خدا بر خواست بشر سخن گفتند و در این راه همگان را به انجام تکلیف فرا خواندند و از این طریق نظام حاکم بر جهان در سده های اخیر را دگرگون ساختند.

امام (ره) با خلق حماسه عظیم به نام انقلاب اسلامی ارتباط دین با سیاست که مدت ها بود از دایرة المعارف سیاسی جهان حذف شده بود را ایجاد و هم قدم ساختند و سیاست را عین دیانت و دیانت را عین سیاست تعریف و به مردم خسته از جاهلیت مدر هدیه فرمودند.

در جهانی که در ادبیات حاکمان مکارم اخلاقی فاقد کمترین جایگاه بود امام (ره) آنچنان مبانی زیبا و دلنشین اخلاق حسنه را بر دل های خسته از دوری انس به خداوند متعال آمیخته ساخت که شیرینی آن را تمامی انسان های آزاده با تمام وجود حس نمودند.

امام (ره) زمانی که در جهان از حاکمان دینمدار خبری نبود با انقلاب اسلامی دوباره نام دین و حکومت الهی را احیافرمود و نشان داد که در تشکیل حکومت با ماهیت دین نه تنها جایز بلکه لازم است.

امام (ره) با اتکا به منبع اصیل و پایان ناپذیر شریعت دینی، ایدئولوژی حاکم بر جهان را به نفع فطرت پاک بشری دگرگون ساختند و با نیت پاک و صادقانه ای که داشتند از یک سو و با شناخت دقیق از وضعیت بشر معاصر از دیگر سوی تنها راه نجات را رجعت دوباره حاکمان به خداوند معرفی نمودند. دوباره باید ها و نبایدهایی را که خداوند برای انسان تبیین نموده بود، جهانی و معرفی نمود .

حضرت امام (ره) در مسیر تشکیل حکومت دینی، دین و عقلانیت را لازم و ملزوم هم دانست و نشان دادند که دین سبب بر انگیختن عقلانیت بشری در حکومت دینی است که؛«پیشرفت های جامعه ایران اسلامی در سال های افتخار انگیز انقلاب اسلامی بیانگر این ادعاست»

باید پیوسته مراقب بود و یادآور نمود که؛ دشمنان قسم خورده این انقلاب ولایی با شگردهای عوام فریب ما را به گذشته ظلمانی طاغوت عودت ندهند و در مبانی اولیه انقلاب تشتت ایجاد ننمایند.

ما فرهنگیان بسیجی اعلام می داریم؛ بار دیگر ادامه حرکت انقلابی امام (ره) را در ایران اسلامی تکرار نموده و با حضور شور انگیز خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در انتخاب اصلح با تبعیت از ولایت و کسب رضایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز که واسطه فیض و دریافت رضایت حق تعالی است را نصیب خود خواهیم ساخت.

در این مسیر؛

- شتابزدگی و بی بصیرتی مدیران و مسئولین در عرصه های سیاسی و فرهنگی ممنوع است.

- روحیه رفاه زدگی و راحت طلبی ممنوع است.

- بی خردی و عدم مسئولیت پذیری در مدیریت انقلابی ممنوع است.

- اعتماد به وعده های پوچ و دروغین دولت های نابکار و استکبار منش که دشمنان قسم خورده انفلاب اسلامی هستند ممنوع است.

و اما اینک مائیم و نقش آفرینی در یکی دیگر از صحنه های انقلاب اسلامی با حضوری پر رنگ و آگاهانه در یوماا... 22 بهمن و در سی و هفتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی. مؤید و پیروز باشید . والسلام علیکم

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس

بهمن ماه 1394

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: