یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
گفتگو در باره کافی نت شباب با فرمانده حوزه شهید سرافراز:
در پی افتتاح کافی نت شباب حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز خبرنگار تنویر گفتگویی را با برادر هادی مظفری فرمانده این حوزه در نظر گرفتند.

در پی افتتاح کافی نت شباب حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز خبرنگار تنویر گفتگویی را با برادر هادی مظفری فرمانده این حوزه در نظر گرفتند.

مظفری فرمانده حوزه شهید سرافراز درابتدا در مورد وضعیت شباب حوزه وپایگاه های تابعه گفت: زیر مجموعه حوزه 20 پایگاه می باشد و از این تعداد بحمدالله 10 نقطه از آنها فعال هستندکه 5 پایگاه سیستم در یافت کرده اند و 5 پایگاه دیگر با خود یاری سیستم تهیه کرده اند و خود حوزه نیزدارای سایت عملکردی بروز و جزو یکی از بهترین سایت های شهرستان می باشد و در بحث سامانه مکاتبات بسیج با یک سری مشکلات روبرو بودیم که خدا را شکر حل شده و الان از سامانه مکاتبات استفاده و با توجه به اینکه پایگاه ها از پتانسیل بسیار خوبی برخوردارند ما متاسفانه هنوز در بعضی از پایگاه ها شاهد این هستیم که سیستم کار آمددر پایگاه ها وجود ندارد .

فرمانده حوزه شهید سرافراز با اشاره به افتتاح کافی نت شباب در حوزه گفت:با یاری خداوند و عنایت خاص شهدا ما 5 سیستم کامل آماده کردیم وبه صورترایگان با حجم دانلود آزادبا امکاناتی از قبیل : دتسگاه کپی . پرینتر.اسکنر و...از ساعت 7 صبح تا 10 شب در اختیار عموم بسیجیان و همشهریان عزیز می باشد.

ایشان در مورد اهداف راه اندازی این کافی نت گفت: با توجه به اینکه 20 پایگاه زیر مجموعه این حوزه می باشد و فقط 10 نقطه فعال بیشتر نداریم بقیه پایگاه ها بتوانند از این کافی نت استفاده و سایت های عملکردی خود را بروز کنند.

مظفری با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطر نشان کردند:با توجه به اقدامات گسترده دشمن در فضای مجازی واقعا این یک تهدید بسیار خطرناک برای جوانان ما بشمار می رود و انشاالله روزی برسد که ما شبکه شباب را به عنوان یک فرهنگ و یک نماد به جامعه هدیه بدهیم .

ایشان با اشاره به دغدغه خانواده ها جهت استفاده و رفت آمد فرزندان به گیم نت ها گفت:محیط اکثر گیم نت ها ناسالم و بچه ها در سنین پایین با اکثر مخرب ها در این چنین مراکزی آشنا می شوند و انشالله در مرحله دوم قصد داریم با گسترش این مرکز یک گیم نت نیز در این مکان مقدس راه اندازی کنیم تا خانواده ها با خیال راحت اجازه دهند فرزندانشان از امکانات فضای مجازی در یک محیط سالم و معطر به اسم شهدا استفاده وآشنا بشوند.

وی افزود: برای جلوگیری از تداخل سنی برای استفاده از این مرکز ساعت بندی شیفت صبح جوانان مثل دانشجو ها و افرادی که شغل آزاد دارندو شیفت عصرنونهال و نوجوان مثل دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ایشان در پایان از حمایت ها و عنایت خاص سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز تشکر واز مسئولین خواستند تا برای گسترش این چنین مراکزی حمایت خود را دریغ نکنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: