آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گراش:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گراش طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با سكوت جامعه جهاني بر خشم و نفرت مردم آگاه افزوده می‌شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گراش طی بیانیه ای با اعلام انزجار از فجایع انسانی در نیجریه، خواستار محکومیت متجاوزان در مجامع بین المللی شدند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:


بسم رب الشهداء والصديقين
وَ سَيَعْلَمُ الَّذينَ ظلموا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبون(شعرا-٢٢٧) و به زودي انها كه ستم كردند مي دانند كه بازگشتشان به كجاست.


با تاسف فراوان و اندوه بسيار، اين روز شاهد تجاوز و بي حرمتي به مردم مظلوم نيجريه بوده ايم و متاسفانه با سكوت جامعه جهاني بر اين واقعه ننگين، بر خشم و نفرت مردم آگاه و به ويژه قشر دانشجو نسبت به مدعيان و داعيه داران حقوق بشر كه بويي از انسانيت و جوانمردي نبرده اند، مي افزايد.


استكبار جهاني به ويژه آمريكا و رژيم هاي دست نشانده اش در منطقه از همان ابتداي علم شدن پرچم اسلام ناب محمدي به وسيله جمهوري اسلامي ايران، به هر نوع و هر روشي كه توانسته اند، دست زده اند كه جلوي اين بيداري اسلامي كه سر منشا ان نظام جمهوري اسلامي ايران است را بگيرند.


گاهي تصور مي‌شود كه اينها فقط با برخي از فعاليت هاي نظامي و امنيتي اين نظام مقدس مخالف هستند؛ اما اين حادثه سند ديگري بر دشمني اين ائتلاف هاي مخفي ضد اسلامي است.


همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند:(...اينان از ايران اسلامي هراس دارند) و اين اسلام است كه هر مجموعه و ملتي را زنده و با نشاط نگه مي دارد و اين كشورها از گسترش دين مبين اسلام مي هراسند و اين سرعت گسترش اسلام ناب محمدي است كه اينها را وادار مي‌كند به چنين كارهاي غير انساني و جنايتكارانه اي رو بياورند.


اگر از سمت كشورهاي مثلا حامي حقوق بشر ندايي بر مخالفت و يا محكوم كردن اين قبيل فعاليت ها بر نيايد باكي نيست، چون كشوري كه خودش تروريست پرور است و موجب و زمينه ساز اين جنايت عظيم و غم بار شده، بيشتر از اين هم انتظار نمي رود!


و در آخر با بيان خشم و انزجار بسيجيان دانشگاه علوم پزشكي گراش از مسببان اين واقعه دردناك، خواستار محكوم کردن این عمل شنيع و بخصوص متجاوزان به خانه رهبر شيعيان نيجريه علامه شيخ ابراهيم زكزاكي و پيگيري از سازمان ها و مجامع اسلامي و بين المللي ذيربط مي باشيم، هستیم.


بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گراش

نام:
ایمیل:
* نظر: