آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
بسیج دانشجویی فارس:
بسیج دانشجویی استان فارس اعلام کرد: هر گونه سهل انگاری در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گناهی نابخشودنی بوده و غیرقابل قبول است.

بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت سالروز تشکیل بسیج  بیاینه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

به نام خدا

 

بسیج یک گنج بی انتها است ،چون ملت بی انتهاست .عطر بسیج را باید استشمام کرد . کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می کنند ، پروژه نفوذ دشمن را تکمیل می کنند . بسیج جزو خاکریزهای مستحکم است که نباید سست کرد من توصیه و نصیحت می کنم .

مقام معظم رهبری 4/9/94

بسیج مکتبی ماندگار است که  به جامعه ایدئولوژی ارائه داده است الگو معرفی کرده و  راهکار عملی نشان داده است. بصیر شده و بصیرت داده است.و در طوفانهای سهمگین جوامع و انقلابها سربلند بیرون آمده است . بسیج خلاصه همه آرمانهای انسانی و اخلاقی است و شناسنامه و هویت بسیج با نظام نامه زندگانی اهل بیت (ع)و بزرگان دین گره خورده است.بسیج نهادی سازماندیده و سامانده و منظم مردمی است که در همه عرصه ها، پشتیبان حرکت مقدس انقلاب اسلامی بوده است.این نهاد مبارک آزمون پس داده ،  بارها گره های کور پیش روی انقلاب ( نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در دیگر کشور ها )را باز کرده است .تقوا ، تقید ، ولایتمداری و اخلاص در عمل بسیج است که جایگاه بسیج را در دل انسانها ارتقا داده است و متضمن بقای بسیج در دوران متمادی بوده است .امروز که به برکت دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و هدایت مستمر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) نهال نوپای بسیج در صدر انقلاب به بنیان تنومندی تبدیل شده است که بسیاری از گفتمانها به آن تکیه می کنند  ، فرض است که در کشاکش بحرانهای جوامع کنونی در مسیر تبیین و ترویج و حمایت از تفکر بسیجی گام برداشته شود .چرا که تفکر بسیج ایدئولوژی انقلاب و اسلام است و تضعیف آن ضربه به انقلاب و ارزشها است.

هفته بسیج هفته پاسداشت خوبی ها است هفته کرامت انسانی است هفته ایثار دنیوی و سعادت اخروی است .در این هفته کلمه مقدس بسیج تحلیل ،تفسیر و بازخوانی میشود .

ما بسیجیان دانشجو در هفته بسیج و  همزمان با۵آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل، در این رویداد عظیم ضمن اعلام بیعت مجدد با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بنیانگزار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)و رهبرآزادگان جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) اعلام میداریم :

بسیج هویت خود را ازانقلابیگری و ولایتمداری خود دارد وما تا آخرین نفس از حریم انقلاب و  ولایت دفاع خواهیم کرد .

پیرو توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد وحدت در بین امت و همدلی و همزبانی بین دولت و مردم ما بسیجیان تلاش خود را بر به عینیت رساندن منویات رهبر انقلاب مصروف می داریم .

ما بسیجیان ضمن تجلیل از تلاشهای علمی و دفاع از دستاوردهای  انقلاب ،هر گونه سهل انگاری در حفظ دستاورد ها را گناهی نابخشودنی قلمداد کرده و  نخواهیم پذیرفت  .

ما دشمن شماره یک انقلاب اسلامی را آمریکا قلمداد کرده  و هرگونه ظلم و بی عدالتی در دنیا را نشات گرفته از آمریکا می دانیم و جنایتهای این رژیم تروریستی را فراموش نمیکنیم .

ما بسیجیان ضمن دفاع از جبهه مقاومت در یمن ،سوریه ،عراق و لبنان ،هرگونه تحرکات کشورهای مرتجع منطقه و استعمارگر غربی و عبری در حمایت از تروریسم گروهی  و  دولتی را محکوم می نماییم .

 

والسلام علی من التبع الهدی و رحمه الله و برکاته
نام:
ایمیل:
* نظر: