گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۷۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
در همایش شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه:
در آیین همایش بزرگداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه که با حضور روسای سازمان های بسیج رسانه کشور و سرتیپ بسیجی محمدرضا نَقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد میلاد امیری نژاد به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب و با لوح سپاس از وی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس اجرای موفق ماموریت ها، خلاقیت و ابتکارات در اجرای برنامه ها از جمله شاخص های رییس سازمان بسیج رسانه فارس بود که سبب شد وی به عنوان مدیر نمونه کشوری شایسته تقدیر و دریافت لوح سپاس از جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور شد.
بر اساس این گزارش در لوح سپاس میلاد امیری نژاد آمده است: قدم نهادن در مسیر رشد و توسعه فرهنگی جامعه علاوه بر عزمی برخواسته از تعهد و ایثار قدم های محکم و استوار بصیرتی دین مدار و پر عیارمی طلبد لذا توانمندی های متعهدانه و مسئولانه تان سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای انتخاب در این عرصه بوده است.
نقش رسانه در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و آگاه سازی اذهان عمومی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود مدیرانی چون شما که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی تلاش می کنید افتخار می کند.
ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر حضرتعالی در عرصه رسانه و همکاری بی منت و یاری رسانی به این سازمان در جهت حفظ آرمان های والای امام و انقلاب از ایزدمنان برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه به ویژه شما برادر عزیز، توفیق و تداوم و سعادت و سرافرازی در زیرسایه ولی نعمتان امام زمان(عج) به رهبری امام خامنه ای تمنا و آرزومندم.
گفتنی است در حاشیه این همایش مجمع روسای کانون های مراکز استان ها و روسای شورای عالی بسیج رسانه سراسر کشور نیز برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: