کد خبر: ۷۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس خبرداد:
رییس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس از نواختن زنگ انقلاب در روز دوشنبه 12بهمن ماه همزمان با نخستین روز از دهه فجر در مدارس استان خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمید رضا شعبانی گفت: دوشنبه همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) زنگ انقلاب ساعت 9:33 درتمامی مدارس استان همزمان با سراسرکشور به صدا در می آید.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: این مراسم در بیش از 8 هزار آموزشگاه استان وبا مشارکت بیش از هشتصد هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.

شعبانی با اشاره به اینکه برگزار کنندگان این مراسم خود دانش آموزان هستند گفت: در این برنامه تاکید شده است که ازاولیا دانش آموزان برای حضور در این مراسم نیز دعوت شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: دراین مراسم خانواده های معظم شهدا وهمچنین فجر آفرینان انقلاب اسلامی نیز حضور خواهند داشت.

وی همچنین با تاکید براینکه مدارس استان با آذین بندی فضای درونی  آماده برگزاری جشن های دهه فجر است از مدیران مدارس خواست تا ترتیبی اتخاذ شود فضای بیرونی واطراف مدارس نیز تزیین شود.

رییس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش فارس خاطر نشان کرد: ستادهای دهه فجر مدارس با طراحی برنامه هایی شاد ومتنوع به تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید اقدام کنند.

شعبانی تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش امروزبه‌عنوان یک‌ نهاد تأثیرگذار و با در اختیار داشتن جمعیت دانش‌آموز و همچنین اولیای آنان می‌تواند رسالت انتقال مفاهیم انقلاب، بصیرت و آگاهی‌بخش را در جامعه ایفا کند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: امروز ما وظیفه ‌داریم نسل نوجوان وجوان رابا مفاهیم بلند انقلاب آشنا کنیم و دستاوردهای ارزشمند نظام را برایشان تبیین کنیم.
خاطر نشان می شود در روز دوشنبه استاندار وسایر مسوولین استان در یکی از مدارس شیراز حضور یافته ودرمراسم زنگ انقلاب شرکت خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: