آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهار داشت: کازرون در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با تقدیم 10 شهید و ثبت نام خود در تاریخ ایران به عنوان یازدهمین شهر انقلابی، خوش درخشیدند.

به گزارش تنویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفتگوی اختصاصی با تنویر اظهار داشت: دهه فجر سر آغاز انقلابی که استکبار از ابتدا می دانستند کوبنده صلابت آنها در دنیای مستضعفین است و به اقتدار آنها در جهان پایان خواهد داد این ایام الله را بر ملت همیشه قهرمان ایران تبریک می گویم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: امروز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شاهد صدور آن در منطقه و جهان هستیم و ان شاء الله که با ظهور صاحب اصلی انقلاب، این حرکت عظیم به سرانجام نهایی و آرمانی خود که نابودی همه مستکبران است برسد.

شرفی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم شریف شهرستان کازرون در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با تقدیم 10 شهید و ثبت نام خود در تاریخ ایران به عنوان یازدهمین شهر انقلابی، خوش درخشیدند و ان شاء الله مثل همیشه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باز هم یاد و خاطره قهرمانان این دیار از جمله 1100 شقایق پرپر را زنده نگه خواهند داشت و بار دیگر با آرمانهای والائی حضرت امام تحت زعامت مقام عظمای ولایت تجدید میثاق خواهند نمود.

وی در پایان بیان کرد: مردم این دیار در 7 اسفند 1394 نیز با حضور حداکثری و انتخاب همراه با بصیرت خود تیر خلاص را در پایان سال همدلی و همزبانی به پیکره سخیف توطئه گران جهانی در پای صندق های رای خواهند زد و بازهم برای چندمین بار به دنیا اثبات خواهد کرد که مردم این شهرستان در هیچ جای تاریخ اسلام و ایران برای اعتلای اعتقادات و ارزشهای خود کم نگذاشته اند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: