پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
سرهنگ حسام پور تشریح کرد
به گزارش روابط عمومی ناحیه بوانات، نشست خبری باحضور فرمانده سپاه ناحیه بوانات در دفتر فرماندهی برگزار شد. در این نشست فرمانده سپاه بوانات، ضمن تبریک به مناسبت فراررسیدن دهه مبارک فجر به تشریح برنامه های مختلف در این دهه پرداخت
فرمانده سپاه بوانات بابیان اینکه دهه فجر ایام حیاتی و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد:  امسال با در پبش  داشتن دو انتخابات سرنوشت سازبراي ايران اسلامي و نيز تاكيدات رهبر عزيز انقلاب بر اتحاد و همدلي بين مسئولين ايام دهه فج رامسال از اهميت خاصي برخوردار است لذا اين ناحيه در جهت تحقق فرامين فرمانده كل قوا و نيز سياستهاي سپاه در بصيرت افزايي و مشاركت مردم در برنامه هاي گراميداشت انقلاب مردمي ايران در سال 57  برنامه های ایام الله دهه فجر در این شهرستان با سه رویکرد اجرا می شود که مهم ترین آن مسئله وحدت و همدلي و ايجاد بصيرت  است .

وی افزودباتوجه به   هجمه هاي همه جانبه   استگبار براي نفوذ در انقلاب اسلامي   و برنامه ريزي بدخواهان نظام براي ضربه زدن بهاين مرزو بوم و كم رنك كردن آرمانهاي انقلاب و  امام راحل (ره) ، اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص انقلاب اسلامی و نظام مادر دنیا، مهم ترین مسئله حفظ و تقویت وحدت استو از طرفي بصيرت افزايي مردم در جهتمشاركت حد اكثري مردم در انتخابات پيش رو و تصميم گيري صحيح براي آينده كشور،پیروزی انقلاب اسلامی نیز مرهون همین اصل حضور  مردم در صحنه و اعتقاد راسخ به آرمانهاي انقلاب بوده و هست  استمرار و حیات انقلاب اسلامی نیز وابسته بهمسئله وحدت و بصير است .

حسامپور  به مسئله بصیرت افزایی هم در برنامه های دهه فجرتأکید کرد و گفت: امروز داشتن بصیرت، دید عالمانه و آگاهانه نسبت به وضعیت موجود،یکی از مسائل مهم است. بناداریم در این ایام عوامل پیروزی انقلاب و مسائلی که ممکناست موجب تضعیف انقلاب شود برای مردم بازگو شود و با برگزاري حدود 85   نشت بصيرتي ديد انقلابي را يراي مردم يادآورشد.

وی به مسئله انتخابات هم اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حساسی که در آن قرار داریم، دشمنان هموارهبه دنبال این هستند که نظام را زیر سوال ببرند، حضور حداکثری در انتخابات از حیثیت نظام اسلامی دفاع خواهد کرد و امیدواریم برنامه های دهه فجر مقدمه ای برای حضور ومشارکت حداکثری مردم در حماسه 7 اسفندماه شود .

ايشان خاطر نشان كردند كه  106 برنامه در دهه فجر در سطح   ناحيه و حوزه هاي مقاومت وپايگاه هاي مقاومت بسيج با حضور مردم و آحاد بسيجيان برگزار خواهد شد .كه مهمترين آنها كه در صحبتها نيز به آن  اشاره شدبرگزاري 85 نشست بصيرتي در سطح شهرستان براي عموم مردم و آحاد بسيجيان است.برگزاري يادواره شهدا ، برگزاري جشنهاي پيروزي انقلاب در مراكز بخشها و مركزشهرستان و روستاهاي نيز برنامه هايي است كه توسط بسيج انجام خواهد گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر: