کد خبر: ۷۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پورمسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم نهضت روشنگری پایگاه شهید بهشتی خواهران از حوزه مقاومت بسیج کوثر(س)ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان نمود:دشمن با برنامه ریزی های انجام شده در انتخابات به دنبال زدن جایگاه ولایت فقیه می باشد.
وی در این مراسم از توجه به خطر نفوذ که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارد گفت و افزود: دشمن به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی می باشد تا از این طریق اساس انقلاب اسلامی را زیرو رو کند و نگذارد در منطقه کشورهای اسلامی که مردم با الگوه گرفتن از انقلاب اسلامی دنبال انقلاب هستند موفق شوند.
وی افزود: دشمن به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری چشم طمعه دوخته و اعلام نموده اند مهمترین انتخابات تاریخ ایران را پیش رو داریم و با هدف نفوذ به دنیال رخنه در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگاه رهبری می باشد
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور از برخی حوادث تلخ گذشته درتاریخ کشور گفت و تصریح نمود: کسی حوادث تلخی که در مجلس ششم برای کشور و در  فتنه های سال1378و1388بوجود آمده را فراموش نکرده و دشمن با نیرنگ و برنامه جدید وارد میدان شده امروز تا نقشه پلید خود را از طریق دیگر بر کشور وارد نماید که باید مواظب بود.
وی گفت: متاسفانه برخی از چهرهای انقلابی گذشته امروزخط و خطوط وارد شده اند که دقیقا در راستای برنامه دشمنان می باشد و وظیف روشنفکران جامعه می باشد که مردم همیشه در صحنه کشور را از تغییر برنامه دشمن آگان ،روشن و بیدار کنند تا کشور از این عرصه مهم نیز با موفقیت ان شاءا... عبور نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: