پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
سرهنگ افشاریان:
به مناسبت دهه ی پر فروغ فجرجشن انقلاب با حضور مردم ،نماینده ولی فقیه در سپاه ،فرمانده سپاه،معاون فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان و پاسداران در دهستان خیر آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه،سرهنگ دوم افشاریان ضمن تبریک و گرامی داشت این ایام مبارک بیان داشتند:
استکبار ستیزی یکی از شاخص های اصیل انقلاب اسلامی است و استکبار در یک معنای ساده یعنی اینکه واداده به استکبار ،آمریکا و غرب نباشیم.
هرگاه ما در مقابل  استکبار استقامت کردیم و با عزت ایستادگی کردیم نتیجه آن عزت و سر بلندی بوده است و هر کجا انها را به عنوان دوست و شریک انتخاب کردیم هم انجا دچار ضعف شده ایم.
ایشان ضمن گلایه از قرارداد های اخیر که دولت کنونی با طرف های غربی و به خصوص شرکت فرانسوی منعقد کرد است بیان کردند:
آنچه مقام معظم رهبری جهت نجات این اقتصاد راکد تجویز کردند اقتصاد مقاومتی بود نه قرار دادهایی که قبلا هم نمونه آنها منعقد شده اما عهد شکنی طرف غربی را در تحریم ها شاهد بودیم.
 همچنین اظهار داشتند اگر ما در راس این نظام مقام عظمای ولایت را داریم و معتقدیم که ایشان تاکنون این نظام را در کوران توطئه ها،حوادث و خباثت های دشمنان نجات داده است  پس چرا دستور ایشان مبنی بر اینکه اقتصاد باید با اقتصاد مقاومتی رونق بگیرد روی زمین مانده است،چرا برخی مسئولان در راس هنوز چشمشان به استکبار و طرف های غربی است پس لازم است این مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند.
وی همچنین از مردم درخواست کردندحضور حداکثری در انتخابات آتی داشته باشند و با بصیرت همراه با روشنگری نگذارند دشمن از طریق نفوذ جریانی در قشر مسئولان نفوذ کرده و اینکه نگذارند با تخطئه و تخریب شورای نگهبان از افرادی حمایت شود که نه تنها به دنبال منافع این ملت نیستند بلکه دنبالرو سود شخصی خود و فروش مملکت هستند.
 ایشان در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مردم توصیه کردندافراد مومن انقلابی اصلح را انتخاب کنند.تا آینده ای را شاهد باشیم بدون توطئه گران داخلی .
گزارش جواددهقانی

برخی از مسئولان را باید از خواب زمستانی بیدار کرد.

برخی از مسئولان را باید از خواب زمستانی بیدار کرد.

برخی از مسئولان را باید از خواب زمستانی بیدار کرد.

برخی از مسئولان را باید از خواب زمستانی بیدار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: