کد خبر: ۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
روایت یک مبارز از روزهای انقلاب در شیراز:
مردم شیراز به بركت وجود عالمان دیندار، فاضل، انقلابی و مردم مسلمان و همیشه در صحنه‌ از كانون‌های جوشان انقلاب اسلامی محسوب می‌ شود.
بسیج مداحان فارس : استان فارس و شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شاهد اتفاقات بی نظیری از ایثار و غیرت مومنانه جوانان و مردم بوده است که متاسفانه تاکنون به نحو مطلوبی برای نسل جدید بازگو نشده است.

برخی از محلات، مساجد و خیابان ها در شهر شیراز محل شهادت بسیاری از جوانان با غیرت این شهر است که برای دفاع از حق و حاکم کردن نظام اسلامی خون خود را نثار کرده اند که امروزه نشانی از آنها باقی نمانده و برای نسل جدید نا آشناست.

اگر می خواهید بدانید، اولین شهید انقلاب در شیراز چه کسی است، مردم انقلابی و علمای بزرگ وقت شیراز چه تلاش هایی برای به ثمر رساندن انقلاب کشیده اند، اعلامیه های حضرت امام(ره) چگونه و با چه مشقت هایی توزیع می شد، چه کسانی در شیراز به زندان افتادند و در زندان زیر شکنجه شهید شدند، ساواک و شهربانی شیراز چگونه به دست مردم تصرف شد، صدا و سیما چگونه به دست انقلابیون افتاد، روایت گری شیرین این مبارز انقلابی را به تماشا بنشینید.
اولین شهید انقلاب در شیراز کیست؟/ ساواک و شهربانی چگونه سقوط کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر: