آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
فرمانده سپاه فسا:
سرهنگ رحمانی گفت: ماهیت دینی انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان بوده است بصورتی که به هیچ یک از انقلاب های قرن اخیر به اندازه انقلاب اسلامی ایران هجمه صورت نگرفته است.
به گزارش تنویر، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار  فرمانده سپاه  فسا در جمع دانش آموزان و مدیران دبیرستان شاهد این شهرستان حضور یافت.

سرهنگ رحمانی در جمع دانش آموزان  با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زمینه عزت و بصیرت مسلمانان جهان را فراهم آورد، گفت: ماهیت دینی انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان بوده است بصورتی که به هیچ یک از انقلاب های قرن اخیر به اندازه انقلاب اسلامی ایران هجمه صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه فسا با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال در پرتو خون شهدا و زعامت ولایت فقیه در مبارزه با استکبار جهانی یک لحظه هم عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد، گفت: اینکه امروز شاهدیم شعار  انقلاب همان شعار روزهای ابتدای انقلاب است نشان دهنده سلامت مسیر انقلاب است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی و پیشبُرد انقلاب اسلامی، گفت: از جمله این اقشار، دانش آموزان بودند که در برهه های تاریخی نظیر 13آبان 57 و دفاع مقدس نقش برجسته ای ایف نمودنده اند، از همین رو شما دانش آموزان باید در سنگر علم و تحصیل برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کنید.

وی با اشاره به اینکه " انتخابات و مشارکت حداکثری مردم " از عناصر اصلی قدرت کشور است، گفت: با برگزاری انتخابات مردم در سرنوشت خود دخیل می شوند، امروز شاهدیم کشورهایی که انتخابات ندارند یا انتخابات آن ها فرمایشی است ساختار شکننده ای دارند و مجبورند زیر چترآمریکا و غرب بروند تا از حُکام این کشورها حمایت کنند.

فرمانده سپاه فسا در پایان صحبت هایش خاطرنشان با اشره به استقلال و سرافرازی ایران در عرصه بین المللی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با حضور مردم در تمام صحنه ها از جمله انتخابات با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

به گزارش تنویر، در این مراسم از فرمانده واحد بسیج دانش آموزی  دبیرستان شاهد شهرستان فسا که در جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین حائز رتبه برتر کشوری شده بود با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: