چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
سردار عروج در یادواره شهدای حوزه اداری کارگری زرقان :
به گزارش تنویر زرقان،یادواره شهدای اداری کارگری حوزه مالک اشتر سپاه زرقان،به همت این حوزه و همکاری شرکت اهورا دارو،و البته با حضور سردار عروج،مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.
در این مراسم ابتدا سروان قاسمی،جانشین فرمانده سپاه زرقان،ضمن خیر مقدم به کارکنان و کارگران شرکت های مختلف حاضر در جلسه،مقدماتی را درباره اوج اهمیت برگزاری این گونه یادواره ها ،و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بیان کرد.
پس از وی،سردار عروج با اشاراتی به آیات قرآن درمورد جایگاه والای شهدا ،به موضوع وقوع انقلاب اسلامی در ایران پرداخت و گفت : این انقلاب ،همه ی آرزوهای غرب و جبهه استکبار را به باد داد و تقابل امروز جبهه استکبار با ایران اسلامی نیز،به دلیل ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ست.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین اشاره ای داشت به حوادث منطقه و ظهور جریان های تکفیری و تمامی هدف این این جریانات را ، مخدوش کردن چهره واقعی اسلام در جوامع مختلف بشری دانست.
سردار عروج وقوع بیداری اسلامی را نتیجه بیدار شدن قلوب مردم دنیا و بوجود آوردن این جریانات انحرافی تکفیری را به جهت منحرف کردن ذهن های مردم دنیا از این بیداری دانست.
سردار عروج خاطر نشان کرد که مهم این است که در جبهه حق باشیم ،در این صورت خداوند ،خود، یاری و نصرت را شامل حال ما خواهد کرد.و در پایان نیز یادو خاطر همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشت.



نام:
ایمیل:
* نظر: