آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
قزل سفلی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود و راهیان نور نیز یکی از بسترهای انتقال و تبیین این فرهنگ است
به گزارش تنویر، کارگاه آموزشی خادمین شهدا و مدیران کاروان‌های دانشجویی راهیان ‌نور استان فارس با حضور اسماعیل قزل‌سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.

قزل‌سفلی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه سه عامل " زمان، مکان و حالت شخص " در رشد و تعالی معنوی انسان موثر هستند، گفت: در مورد زمان می توان به ماه مبارک رمضان و ایام مذهبی، در مورد مکان می توان به حرم مطهر ائمه (علیهم السلام) و در مورد حالت شخص می توان به قنوت نماز اشاره نمود.

وی در ادامه صحبت هایش حرکت فرهنگی راهیان نور را ضامن بقای انقلاب اسلامی عنوان نمود و افزود: راهیان ‌نور به برکت خون پاک شهدا و ادعیه خالصانه‌ای که شهدا در آن سرزمین داشته اند، این سه عنصر مکان، زمان و حالت معنوی را دارد و موجب رشد معنویت در انسان می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس حرکت فرهنگی راهیان نور را دارای سه عنصر موثر در  در رشد و تعالی معنوی انسان دانست و اضافه نمود: راهیان‌نور حج معرفتی و بصیرتی دانشجویان انقلابی است، این حرکت فرهنگی بستر رویش‌های انقلاب اسلامی است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه راهیان‌نور فرصتی برای خودسازی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان ایران اسلامی با حضور در حرکت فرهنگی راهیان‌نور در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی واکسینه می‌شوند، راهیان‌نور فرصت مناسب برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود و راهیان نور نیز یکی از بسترهای انتقال و تبیین این فرهنگ است، گفت: نقش خادمین شهدا و  مدیران کاروان های راهیان نور در انتقال این فرهنگ بسیار مهم ایت، عمل و نیت خالصانه، برخورداری از عمق فکری و معنوی از ویژگی‌های مدیران کاروان‌های راهیان ‌نور است.

قزل‌سفلی فراموشی و تحریف ارزش ها را دو خطر بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: تحریف و فراموشی دفاع مقدس زمینه انحراف در انقلاب را فراهم می‌کند، از این‌رو باید گنجینه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حفظ نموده و اجازه ندهیم که به فراموشی سپرده شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: