آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
در بیانیه سپاه فجر بمناسبت فرارسیدن 22 بهمن تاکید شد:
اكنون وقت آن است كه در عزمی دوباره با وحدت کلمه و وفاق ملی با حضوری یکپارچه و گسترده درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن با آرمان های امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت كنیم.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت فرارسیدن سی هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: " ملت بزرگ وشریف و  ولایت مدار ایران اسلامی در شرایطی سی و هفتمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که با رهبری بی نظیر امام المسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هر روز شاهد استحکام بیشتر پایه های انقلاب اسلامی که مبتنی بر معیار های توحیدی و آموزه های اسلامی و شرع مبین اسلام بنیان شده هستیم ".

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
((دهه فجر دهه گرامیداشت بزرگ ترین معجزه الهی در این روزگار است.))

امام خامنه ای (مدظله العالی)

22 بهمن یوم الله و عامل مهم و وحدت آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است، ماییم و رهبر فرزانه ای که به خلوص، درایت، و صلابت شان می بالیم، ماییم و انسان های آزادی خواه جهان که چشم به ام القرای اسلام دوخته اند، ماییم و دسیسه های سردمداران کفر و الحاد، ماییم و نسلی نخبه که آماج فتنه هاست، ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه های متعدد. اما ماییم و میراث داری این انقلاب عظیم، راسخ و استوار، وفادارو متعهدف نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن و نه ترس بر جای ماندن کوله بار رسالت ها.

ملت بزرگ وشریف و  ولایت مدار ایران اسلامی در شرایطی سی و هفتمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که با رهبری بی نظیر امام المسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هر روز شاهد استحکام بیشتر پایه های انقلاب اسلامی که مبتنی بر معیار های توحیدی و آموزه های اسلامی و شرع مبین اسلام بنیان شده هستیم به گونه ای که رویش جوانه های بیداری اسلامی و قیام بر طواغیت، مستکبران زمان و اختاپوس تباهی و پلیدی و شیطان بزرگ یعنی آمریکای جهان خوار فراگیر شده و انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مترقی ترین انقلاب جهان الگویی برای تمام مستضعفان تبدیل شده است.

سپاه فجراستان فارس ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه وبا بصیرت استان فارس  و شهر مقدس شیراز اعلام می دارد:  اكنون وقت آن است كه در عزمی دوباره با وحدت کلمه و وفاق ملی با حضوری یکپارچه و گسترده درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن  با آرمان های امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت كنیم و اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل اعلام نماییم، به امید آن که این نهضت عظیم به فضل الهی سرآغاز انقلاب عظیم جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: