آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
پیام نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پی شهادت پاسداران مدافع حرم:
شهادت بالاترين مقامی است كه خداوند به بندگان خاص خود هديه می كند و شهادت طلبی ميراثی است كه از حسين (ع) و عاشورا بر حسينيان زمان عرضه می شود.
به گزارش تنویر، در بخشی از پیام حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس که در پی شهادت پاسداران مدافع حرم صادر شده، آمده است: " صبر و صلابت و بصیرت خانواده معزز شهدا، بهترین نمونه در  ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه  است که شایسته تقدیر و سپاس است ".

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم       

«من عرضم این است که پدران شهدا، مادران شهدا، همسران صبور شهدا، فرزندان شهدا در این افتخارات پشت سر شهدا قرار دارند»  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

خانواده محترم و معزز شهیدان

«سلام عليكم بماصبرتم»

شهادت بالاترين مقامی است كه خداوند به بندگان خاص خود هديه می كند و شهادت طلبی ميراثی است كه از حسين (ع) و عاشورا بر حسينيان زمان عرضه می شود، مومنان حقيقی و مجاهدان راه خدا به اميد دستيابی به اين مقام در صحنه های اداي تكليف ايام حيات خود را سپری می كنند.

سِر شهدا را عاشقان و محبان حسین (ع) می دانند آنان که به همراه کاروان حسینی از مکه به کربلا سفر کرده اند همچون علی اکبر، فرزند جوان حسین (ع) که در مسیر راه به همه ی جوانان پیام داد: " آن گاه که در راه حق باشیم، ما را از مرگ باکی نیست ".

صبر و صلابت و بصیرت خانواده معزز شهدا، بهترین نمونه در  ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه  است که شایسته تقدیر و سپاس است.

علو درجات معنوی و روحانی برای آن به حق پیوسته  و بقا ی عمر تو أم با صحت و سلامتی برای باز ماندگان شريف از محضر ربوبی (جل و اعلی) مسئلت دارم.

محمد حاجی زاده
نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجراستان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: