آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عصاره حمایت از شهدا در حمایت از راه ولی فقیه است، همه راه علی(ع) خلاصه در راه سید علی و همه ولایت فاطمی در سید علی خلاصه می شود.
فرمانده سپاه فجر فارس  ظهر امروز در در مراسم یادبود شهدا با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند افزود: امروز جوانان ما به دنبال الگویی برای زندگی می گردند که بهترین الگو برای آنها شهداست.

  سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور تصریح کرد: باید شهدا را باور کرد که البته برخی از مسئولین هم نتوانسته اند شهدا را درک کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه ما باید همیشه و همه جا به یاد شهدا باشیم تاکید کرد: شهدا معجزه گر هستند و تمامی گره ها به دست آنها باز می شود و این را باید بدانیم که همه آنچه که امروز داریم از آنها است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه جان خود را در راه سید الشهدا و ولایت می دهیم، گفت: عصاره حمایت از شهدا در حمایت از راه ولی فقیه است، همه راه علی(ع) خلاصه در راه سید علی و همه ولایت فاطمی در سید علی خلاصه می شود.

وی با اشاره به اینکه ناهنجاری ها و مشکلات زمان پای ما را نمی لرزاند تصریح کرد: به حق شهدا قسم می خوریم که دست از انقلاب و راه شهدا بر نخواهیم داشت و در این مسیر ناهنجاری ها و مشکلات پایمان را نمی لرزاند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه پاسدار به معنی کسانی که لباس سبز بر تن دارند نیست یادآور شد: زمانیکه می گوییم ما پاسداران انقلاب هستیم یعنی تمام نیرو های مسلح و نظامی که در تمامی عرصه ها از انقلاب دفاع و حامی ولایت بودند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: