آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
صبح امروز برگزار شد:
این مراسم با حضور خانواده شهدا، جانبازان، مسئولین و مردم ولایتمدار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ برگزار شد.
این مراسم همزمان با سالگرد شهادت سرور زنان دوعالم بود. از همه دعوت شده بود پیر و جوان ، زن و مرد، کودکان هم آمده بودند. سیل جمعیت آنچنان بود که جای سوزن انداختن نبود. مردم تابوت ها را بر روی دست حمل می کردند تا وارد صحن حرم احمدی شوند. همه با شهدا راز نیاز میکردند و چنان اشک می ریختند که گویی عضو خانواده آنها باشد.
این شهیدن که پدر مادرشان معلوم نبود پیران برایشان پدر و مادری می کردند و جوانان برایشان خواهر و برادری می کردند چنان که گویی خواهر و برادر واقعی آنها هستند و عضوی عزیز از خانواده شان کم شده است .
مردم کودکانشان را با خود آورده بودند تا ببینند و بدانند که چه بر سر این شهدا آمده است تاچه خون ها ریخته شده است تا انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

مردم ولایتمدار شیراز پس از برگزاری مراسم مداحی و سینه‌زنی و نماز بر پیکر شهدا که به امامت حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس اقامه شد، با چنان شوری فرزندان شهید خود را تا امام‏زاده شاهزاده قاسم شیراز بدرقه کردند.

در پایان مراسم یکی از این شهدا به شهرک گلستان، دیگری به شهرستان خرامه ، دوگل پرپر به شهرستان سپیدان، و بقیه را به بیضا و فراشبند فرستادند تا در آنجا تشییع شوند.

انتهای پیام/224224



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: