کد خبر: ۷۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه به ادعای رژیم سعودی مبنی بر ورود زمینی به خاک سوریه واکنش نشان داد.

محمد عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه در سومین دوره نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی در پاسخ به سؤالی درباره ادعای سعودی‌ها برای ورود زمینی به خاک سوریه گفت: سعودی‌ها جرئت حمله زمینی به سوریه را نداشته و نخواهند داشت، چرا که سعودی‌های در سطح ورود زمینی به خاک سوریه نیستند و توانایی عمل در چنین سطحی را ندارند.

وی درباره واکنش ایران به احتمال ورود زمینی سعودی‌ها به خاک سوریه گفت: همانگونه که گفتم، عربستان قادر به حمله زمینی نیست، اما ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران از مردم و دولت سوریه مقابل تروریست‌ها حمایت مستشاری می‌کنیم و این حمایت مستشاری استمرار خواهد داشت، چرا که ما خودمان را در کنار مردم و دولت سوریه می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ممکن است سعودی‌ها بخواهند از طریق آسمان با تجهیزات آمریکا و دیگران، اقداماتی را برای تقویت تروریست‌ها مقابل مردم و ارتش در سوریه انجام دهند، اما اینگونه اقدامات نتیجه‌ای نخواهد داد، چرا که ارتش و مردم سوریه در حمایت از خاک خود مصمم هستند و البته امیدواریم سعودی‌ها و کسانی که حامی تروریست‌ها هستند، به اقدامات حمایتی از تروریست‌ها ادامه ندهند.

وی در پایان گفت: واکنش ما به هر اقدامی در سوریه روشن و مشخص است، ما از سوریه حمایت مستشاری کرده‌ایم و این حمایت را ادامه خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: