کد خبر: ۷۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

در دومين روز فروردين 1347 در سياه چادر عشايري در «ايل خمسه» و «طايفه ي باصري» و «تيره ي علي شاه قلي» در اطـراف «شهرستان فسا» استان فارس در يک خانواده ي مذهبي و مستضعف به دنيا آمد. ابتدا در مدارس عشايري و سپس دوران راهنمايي و دبيرستان را در مدارس «پاسارگاد» ادامه داد.

شروع جنگ و رفتن به جبهه برايش تولدي جديد بود. در تاريخ 14 بهمن ماه سال 1363 در سن شانزده سالگي براي اولين بار قدم به جبهه هاي جنگ گذاشت و در مناطق عملياتي جنوب در «لشکر هشت نجف اشرف» در «عمليات بدر» دچار موج گرفتگي شد و سپس به «لشکر نوزده فجر، گردان امام حسين» اعزام و در عمليات آزادسازي شهر «فاو» در منطقه ي «ام القصر» شرکت کرد که در «عمليات والفجر هشت» از ناحيه ي قلب، ريه و چشم شيميايي شد.

بعد از آن در عمليات هاي «نصر يک»، «فتح پنج»، «نصر هشت»، «کربلاي ده» نيز حضور داشت که بارها به افتخار جانبازي نائل گرديد.

در سال 1364 در سن هفده سالگي بنا به سنت حسنه ي رسول اکرم«ص» با دختردائي خود ازدواج کرد که حاصل اين ازدواج تولد چهار فرزند بود. او که در طول هشت سال دفاع مقدس در ميادين نبرد حضور داشت، با کوله باري از حسرت و اندوه از اين که به خيل شهدا نپيوسته روزگار مي گذراند

در سال 1370 به استخدام آموزش و پرورش در آمد و چندين سال به عنوان متصدي امور دفتري در کنار دانش آموزان و فرهنگيان خدمت کرد که سرانجام در تاريخ 30 شهریور ماه سال 1383 هنگامي که جهت زيارت امام رضا«ع» به مشهد مشرف شده بود بر اثر تصادف به فيض شهادت نائل آمد.

پيکر پاک و مطهرش با حضور گسترده ي مردم شهرستان «پاسارگاد» و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در «گلزار شهداي سعادت شهر» به خاک سپرده شد.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: