کد خبر: ۷۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص)
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در سومین یادواره شهدای شهرک گلستان گفت: همه ی ما باید برای ماندگاری انقلاب تلاش کنیم.
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) با اشاره به آیه : < وَ الَّذِينَ جاهَدُوا فِينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ > گفت : شهدا از جان و مال خود گذشتند و خود را فدای انقلاب و اسلام  کردند و  در عمل به تکلیف از همگان پیشی گرفتند.

وی در ادامه گفت : وظیفه ی مردم این است که برای تقویت ماندگاری انقلاب تلاش کنند و این امر میسر نخواهد بود مگر اینکه مردم در همه ی زمینه ها و صحنه هایی که ماندگاری انقلاب را تقویت میکند حضور پیدا کنند .

سرهنگ حسینی تصریح نمود : حضور پر شکوه  مردم در پای  صندوق های رای و انتخاب اصلح یکی از راه های ماندگاری انقلاب اسلامی است و با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود پای افرادی را که دل در گرو این انقلاب ندارند را به مجلس و شورای نگهبان باز نکنیم .

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : ما باید پیرو و تابع ولایت فقیه باشیم، همانگونه که شهدا با تمام وجود از ولایت پیروی می کردند. امروز ما باید با  حضور در پای صندوق های رای از رهبر خود پیروی کنیم.

وی در پایان از کلیه خانواده های شهدای شهرک گلستان که در یادواره حضور پیدا کرده بودند تقدیر و تشکر نمود و گفت ما تا ابد به همه ی شهدا بدهکار هستیم و با برگزاری اینگونه یادواره ها و حضور در محفل شهدا ، قدردان و پیرو راه شهدا باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر: