گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۷۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: بار دیگر خبرنگاران و عکاسان استان فارس همراه و همگام با مردم در دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند و حماسه حضور مردم را در تاریخ ثبت می کنند
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه استان فارس، میلاد امیری نژاد با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در کشور اظهارداشت:  خبرنگاران و عکاس خبرگزاری ها، نشریات مکتوب محلی و ملی و صدا و سیمای مرکز استان فارس با حضور در ستادهای انتخابات و بین مردم، شکوه حضور مردم این استان را در روز انتخابات هفتم اسفندماه جاری پوشش می دهند. 
وی ادامه داد: تیم های خبری استان فارس به منظور پوشش دقیق، صریح و لحظه به لحظه دو انتخابات پیش رو، از نخستین لحظات حضور مردم در حوزه های انتخابیه با تهیه گزارش های خبری و تصویری حضور حداکثری مردم را در رسانه های استان و ملی پوشش می دهند.
امیری نژاد افزود:صدا و سیمای مرکز فارس در این روز با تدابیر اندیشیده شده دو انتخابات امسال در تمام مناطق استان را به صورت پخش زنده پوشش داده و علاوه بر شبکه استانی در شبکه های تلویزیونی ملی نیز پخش می کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس بیان کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از حساسیت ویژه ای برخوردار است که بازتاب حضور مردم از طریق رسانه های گروهی اوج نمایش اقتدار و عظمت انقلاب و دفاع از ارزش های امام و شهدا است.
وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است ادامه داد: سرنوشت کشور در گرو انتخابات آگاهانه است و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای و انتخابات آگاهانه و اصلح حائز اهمیت است و می تواند راهگشای کشور باشد.
وی گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و نظام جمهوری اسلامی با افتخار در سی و هفت ‌سال گذشته، سی انتخابات را در یک فضای رقابتی و سالم برگزار کرده است.
امیری نژاد اضافه کرد: تاثیر حضور و رای حداکثری مردم در تعیین سرنوشت نظام غیرقابل انکار است لذا مردم باید برای حفظ و تقویت نظام در مقطع حساس کنونی، با حضور در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و دشمنان را ناامید کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: