سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۷۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان مهر:
اگر لیستی که دشمن تهیه کرده وارد مجلس شود زنگ خطر استحاله نظام طنین انداز خواهد شد.امروز غیرت ما باید خروشان شود و برای حفظ عزت و استقلال در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش تنوير حجت الاسلام رضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر در گفت و گو با تنویر اظهار داشت: نوع نظام سیاسی در جمهوری اسلامی ایران متکی به رای و حضور حمایتی مردم بوده است.هر بار که انتخابات در این تظام برپا می شود همواره این پیام به دشمنان اسلام منتقل می کند که این نظام همچنان به پشتیبانی مردم به سمت ارزش های اسلامی و انقلابی ادامه مسیر می دهد و در مقابل استکبار و زورگویان ایستادگی خواهد کرد .علاوه بر این مسئله ،مردم با گوشت و پوست خود ،مردم سالاری دینی را لمس می کند و می دانند که خودشان برای کشور تصمیم می گیرند.این یعنی احساس استقلال و  هویت .

چون این نظام،نظام مردمی است و متکی به خواست و انتخاب مردم است پس هرچه جمعیت بیشتری در انتخابات شرکت کنند استحکام و اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت.حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای سبب پایداری ،ماندگاری و امنیت نظام می شود در نتیجه همین عامل سبب می شود تا در چشم ملت ها،ایران اسلامی آبرو و در چشم دشمنان اهمیت پیدا کند.

حجت الاسلام رضا هاشمی فردی را که خدا باور ،دین مدار و ولایت محور، امانت دار باشد ،طمع نداشته باشد،دارای صداقت ، مردمی و دردمند بودن ،مبازه با فساد و توجه به معاش و معاد، پیرو خط امام ،امتحان داده و شجاع باشد، دارای درک و فهم سیاسی باشد، وام دار دیگران نباشد، کارآمد باشد،جوان گرا،پرنشاط و امیدوار و به دور ازکار شکنی و فتنه انگیزی باشد را به عنوان فرد اصلح معرفی کردند.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "آنها(دشمن)  در این 37 سال همیشه انتخابات در ایران تحریم می کردند و از مردم ایران می خواستند پای صندوق رای نروند، امروز شیپور برداشته اند و مرتب در آن می دمند و به همه ایرانیان بیدار باش می دهند که بروید پای صندوق ،مبادا پای صندوق نروید.بروید و به آن کسانی که ما می گوییم رای دهند".

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مصداق نفوذ است، اگر لیستی که دشمن تهیه کرده وارد مجلس شود زنگ خطر استحاله نظام طنین انداز خواهد شد.امروز غیرت ما باید خروشان شود و برای حفظ عزت و استقلال در انتخابات شرکت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: