گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۷۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
فرمانده سپاه گراش در رزمایش بزرگ فاطمیون
در این رزمایش دو روزه مواردی همچون رزم شبانه، کمین و ضد کمین، مقابله با اغتشاشات، پدافند غیرعامل، آموزش تخصصی سلاح، تامین امنیت جاده و دیگر تاکتیک ها به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی سپاه گراش ، سرگرد محمدمهدی درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش هدف از این رزمایش را حفظ انسجام و ارتقا توان نظامی بسیجیان عنوان کرد و گفت: در این رزمایش دو روزه مواردی همچون رزم شبانه، کمین و ضد کمین، مقابله با اغتشاشات، پدافند غیرعامل، آموزش تخصصی سلاح، تامین امنیت جاده و دیگر تاکتیک ها به اجرا در آمد.

سرگرد محمد مهدی درستکار در رزمایش بزرگ فاطمیون در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس در سخنانی گفت: امروز یک گردان بیت المقدس در گراش و یک گردان در خنج، لار، مهر و لامرد و دیگر نقاط کشور فعالیت می کند و در سراسر کشور بیش از هزار و پانصد گردان بسیجی بیت المقدس تشکیل شده است که پشت دشمن را به لرزه در آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش افزود: در حال حاضر قریب به پنج هزار گردان رزمی امام حسین (ع) که آماده برای رزم با دشمنان اسلام و قرآنند چنان وحشتی در دل دشمنان ایجاد کرده است که تصور این همه گردان شهادت طلب هم برای آنان وحشت انگیز است و اینها در شرایطی است که ما در دوران جنگ در بهترین شرایط توانستیم فقط 300 گردان بسیجی سازماندهی کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: دشمن مستکبر انقلاب جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمد که نمونه بارز و آخرین آن آزادسازی یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول بلوکه شده این ملت بود که این پول و بیش از 50 میلیارد دلار دیگر مربوط به بیانیه الجزایر بود که آمریکا بایست قریب به 35 سال پیش آن را آزاد می کرد و در همه این سال ها مذاکره، بحث با پیگیری از طریق دادگاه لاهه و رایزنی های مختلف نتیجه نداد اما پس از دستگیری 4 جاسوس آمریکایی آنها حاضر شدند در برابر این 4 جاسوس، هفت ایرانی را آزاد کنند، حکم استرداد 14 ایرانی که جرم آنها دور زدن تحریم بود را لغو کنند و  برخی بانک ها را از تحریم بیرون آوردند و این یعنی اتفاقات هیچ ربطی به مذاکرات نداشت.

فرمانده سپاه گراش در پایان اظهار داشت: این یعنی اینکه دشمن جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمد لذا برماست که روز به روز بنیه رزمی و معنوی خود را تقویت کنیم.

برچسب ها: رزمایش
نام:
ایمیل:
* نظر: