کد خبر: ۷۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
فرمانده قرارگاه رزمایش بزرگ فاطمیون سپاه عشایر فارس
فرمانده قرارگاه رزمایش بزرگ فاطمیون سپاه عشایر فارس در حین انجام رزمایش که در منطقه سیاخ دارنگون با حضور پرشور بسیجیان گردان های بیت المقدس برگزار شد گفت:مراقب باشیم تاریخ آینده، مارا بی وفا و بی بصیرت قلمداد نکند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس،  سرهنگ عیسی افسری گفت: امروز اگرچه  دشمن از حضور مردم در صحنه های سیاسی و انقلابی ناراحت است که این یک امری بدیهی است و هرگاه دشمن از حرکت ما ناراحت شد باید بدانیم که راه درست را انتخاب کرده ایم.
جانشین سپاه عشایر فارس، درادامه افزود: در دوران امروز اگر حرکتی را به اشتباه انجام دهیم و بعد ببینیم که دشمن در امپراطوری های خبری خود 24 ساعته روی آن مانور می دهد باید به خود نهیب بزنیم که کجای راه را به اشتباه رفته ایم که باعث شده تا دشمن خوشحال شود و حرکت ما را خوب تلقی کند.
مراقب باشیم تاریخ آینده، ما را بی وفا و بی بصیرت قلمداد نکند
سرهنگ عیسی افسری، در این رزمایش ادامه داد: دشمن می خواهد چنان فضا را غبارآلود کند تا صحیح و ناصحیح را در هم آمیزد و مردم را فریب دهد و بعضا راه ناصحیح را صحیح قلمداد کند.
فرمانده قرارگاه رزمایش بزرگ فاطمیون سپاه عشایر فارس، اذعان داشت: امروز تاریخ به ما می گوید که حرکت اهل کوفه برای عموم مردم مورد مذمت واقع شده بنابر این ما نباید کاری کنیم که آیندگان در مورد ما هم این چنین قضاوت کنند و باید مراقب باشیم تا تاریخ ما را بی وفا و بی بصیرت نخواند.
مراقب باشیم تاریخ آینده، ما را بی وفا و بی بصیرت قلمداد نکند
  سرهنگ افسری، در رزمایش بزرگ فاطمیون که به مدت دو روز در منطقه سیاخ دارنگون در حال اجرا می باشد ادامه داد: این رزمایش به استعداد 4 گردان که از بسیجیان عشایری سراسر استان فارس  حضور فعال و مستمر دارند از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه شروع شده و تا ظهر روز جمعه ادامه دارد
مراقب باشیم تاریخ آینده، ما را بی وفا و بی بصیرت قلمداد نکند
فرمانده قرارگاه رزمایش بزرگ فاطمیون سپاه عشایر فارس، برنامه های شاخص این رزمایش را آموزش های آرام سازی، دفاع از کوی و برزن،  عملیات تاخیری، پدافند غیر عامل، سلاح شناسی و ستون کشی در شب عنوان کرد.
  سرهنگ افسری، در پایان گفت: تمرینات عملی راه پیمایی شبانه به همراه انفجارات و کمین و ضد کمین از دیگر برنامه های این رزمایش است.

نام:
ایمیل:
* نظر: