پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۵:۰۷
کد خبر: ۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
دانلود کنید:
سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.
سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

نوستالژی اسنیک - سیمبیان



بازی بسیار محبوب Snake Reloaded را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… این بازی یکی از نوستالژیک ترین بازی هایی است که می توانید روی تلفن همراه داشته باشید چرا که به نوعی بازی های تلفن همراه از همین جا شروع شد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

پل ساز حرفه ای شوید - آندروید



در بازی Bridge Architect هدف شما ساخت پلی است که دارای مقاومت کافی برای عبور تعدادی اتومبیل باشد. به شما تعدادی ابزار داده می‌شود و شما باید پل خود را با ابزار موجود بسازید و سپس آن را تست نمایید و نهایتاً آن را برای عبور چندین ماشین آماده کنید. این بازی از موتور فیزیکی قدرتمندی بهره می‌برد، همچنین بازی دارای قابلیت‌ رسم پل با قلم است. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.
 
موتورسواری متفاوت - ویندوز فون 8



یکی از بازی های جالب برای تلفن همراه موتورسواری است که این بار بازی Bickmania را برای کاربران ویندوزفون آماده کرده ایم. این بازی دارای بیش از 30 مرحله است که با گزافیک خوب و گیم پلی جالب برای شما آماده شده است.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: