کد خبر: ۷۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
تشییع و تدفین شهید گمنام
شیراز- همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(ص) و با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم شهرک های غرب شیراز و جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، پیکر یک شهید گمنام در شهرک گلستان تشییع و در بوستان شهدای گمنام شهرک گلستان شیراز تدفین شد.
 آیین تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در زمان شهادت 19 سال داشته است، صبح روز شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9 صبح در جمع عزاداران فاطمی از ابتدای شهرک گلستان جنب سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز آغاز و سپس در محل بوستان شهدای گمنام شهرک گلستان به خاک سپرده شد.
در این آیین بیش از 10 هزار نفر از امت شهید پرور، خانواده معظم شهدا ، رزمندگان ، آزادگان ، روحانیت معظم ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، اصناف و بازاریان، روحانیون و سایر اقشار شرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت:  مردم شهرک گلستان و شهرک های غرب شیراز بار دیگر با حضور در آیین تشییع این شهید گمنام، حماسه ای ولایی خلق کردند.
سرهنگ سید حسین حسینی افزود: مردم منطقه غرب شیراز میزبان از شهدا را افتخار خود می دانند و این شهید گمنام دومین شهید گمنام است که در شهرک گلستان به خاک سپرده می شود.
وی بیان کرد: شهدا منبع برکت و صفات الهی هستند که برخورداری شهرک گلستان و شهرک های غرب شیراز از وجود با برکت دو شهید گمنام و معطر شدن به بوی شهدا و ولایت یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم.
حسینی از مردم شهرک های غرب شیراز برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار قدردانی کرد و اظهارداشت: مردم شهرک های غرب شیراز میزبان خوبی برای این شهید گمنام هستند که امیدواریم بتوانیم راه، سیره و مسیر شهدا را ادامه دهیم و و دین خود رابه این بزرگان ادا کنیم.
او اضافه کرد: پس از تشییع و تدفین این شهید گمنام ، مراسم های شبی با شهدا با حضور مردم شهرک های غرب شیراز در محل آرامگاه شهدای گمنام شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.
وی با اشاره به تاثیر فرهنگی شهدا بر جامعه به ویژه نسل جوان اضافه کرد: فرهنگ ایثار وشهادت یک فرهنگی غنی و پر محتوا است که شهدا الگوی کامل و راستین این فرهنگ در جامعه است
نام:
ایمیل:
* نظر: